عزاداری سیدوسالار شهیدان امام حسین(علیه السلام)در شهرستان بویین میاندشت برگزارشد

خانه / استان ها / عزاداری سیدوسالار شهیدان امام حسین(علیه السلام)در شهرستان بویین میاندشت برگزارشد

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) وقمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)وشهدای کربلا به مدت سه شب همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء در محل برگزاری مراسم هیئت رزمندگان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضورسخنران استاد حوزه ودانشگان حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ میثم ریاحی وحضور مداحان کشوری حاج سید حسن گلختمی وحاج آقا خطیبی وحضور امام جمعه محترم وفرماندار محترم وبسیجی ،خانواده معظم شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان وعموم مردم برگزار شد.
دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین ریاحی پیرامون مسائل فرهنگی واقتصادمقاومتی وجامعه عمل پوشاندن به فرمایشان مقام عظمای ولایت را برای این سه شب سخنرانی کردند ومشگلات جوانان در جامعه وکفران نعمت کردن مردم در زندگی های امروزی را درسه شب بحث کردند .
وی افزودند: نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، گفت: در شرایط کنونی مسئله اشتغال و بیکاری جوانان مهم ترین اولویت و دغدغه مسئولان است، که این معضل تنها از طریق حمایت از تولید و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حل می شود. وی ادامه داد:قطعا اگر مسئولان مبانی و محورهای اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند، به طور حتم مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال جوانان حل خواهد شد و مسلما از بسیاری مفاسد اقتصادی از جمله واردات 25 میلیارد دلار کالا قاچاق جلوگیری می شود. امیدوارم از ابتدای سال مسئولان تنها به بیان شعار اقتصاد مقاومتی اکتفا نکنند و امسال همه دستگاه ها بر اساس وظایف شان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کنند. تحقق اقتصاد مقاومتی به برگزاری همایش و سمینار نیاز ندارد بلکه به عزم جدی مسئولان برای اجرایی کردن کامل آن نیازمند است . ضمن اینکه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) طی سال های اخیر هم بر این امر همواره تاکید داشتند همچنانکه در یکم فرودین ماه امسال نیز فرمودند: به گمان من مسئله‌ اقتصاد در اولویت اول است. یعنی وقتی انسان نگاه می کند، در میان مسائل اولویت‌دار، از همه فوری‌تر و نزدیکتر، مسئله‌ اقتصاد است. اگر به توفیق الهی، هم ملت و هم دولت و مسئولان گوناگون، بتوانند در مسئله‌ی اقتصاد کارهای درست و بجا و متقن را انجام دهند، امید این هست که در مسائل دیگر، مثل مسائل اجتماعی، مثل آسیبهای اجتماعی، مثل مسائل اخلاقی، مثل مسائل فرهنگی هم تأثیرگذار باشند.555455585556

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *