عزت و افتخار در گرو عمل انقلابی و روحیه جهادی است

خانه / استان ها / عزت و افتخار در گرو عمل انقلابی و روحیه جهادی است

سرافراز19

حجت الاسلام سرافراز گفت: نام امام خمینی(ره) همواره سه مفهوم عزت، عبودیت و جامعیت را در اذهان تداعی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ، در جمع رزمندگان و مرزبانان استان چهارمحال و بختیاری در مرزهای جنوب غرب کشور گفت: نام امام خمینی(ع)؛ عزّت، عبودیت و جامعیت را در اذهان تداعی می کند.

حجت الاسلام کریم سرافراز، با اشاره به حدیث شریفی از امام کاظم علیه السلام، اظهار کرد: این امام همام فرموده اند” مردی از قم مردم را به سوی خدا دعوت می کند. افرادی گرد او جمع می شوند که قلبهایشان همچون پاره های آهن ستبر است. بادهای تند حوادث آنها را نمی لغزاند. از جنگ خسته نمی شوند و نمی ترسند. اعتماد آنها بر خداست و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، افزود: 14 قرن بعد از هجرتِ تاریخ ساز پیامبر عظیم الشأن اسلام از مکه معظم به مدینه منوره، با پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی درایران، بزرگ ترین تحول جهانی در قرن بیستم میلادی بوقوع پیوست و کنگره های ظلمتکده انزوا و مهجوریت دین و ایمان و یکتاپرستی در جهان معاصر به لرزه درآمد و خورشید اسلام از مغرب بر بشر معاصر طلوع کرد.

وی، پیوند معنویت و سیاست، اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در اداره جامعه و استمرار انقلاب، پاسداری از ارزش ها و ولایت فقیه و اقدام و عمل انقلابی را از روحیات شاخص معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و مقام معظم رهبری را ادامه دهنده این راه خطیر معرفی کرد.

حجت الاسلام سرافراز،خاطرنشان کرد: نام امام خمینی(ره) همواره سه مفهوم عزت، عبودیت و جامعیت را در اذهان تداعی می کند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اندیشه و حرکت مسلمانان انقلابی به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و با روحیه انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی به اوج قله های عزت و افتخار دست یافته، گفت: امروز فریاد مظلومان در اقصی نقاط عالم با الگوگیری از انقلاب اسلامی بر سر ظالمان فرود می آید و لرزه بر کاخ های ستم افتاده است.

وی، کسب عزت و افتخار را در گرو عمل انقلابی و روحیه جهادی دانست و انقلابی گری را مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی از امت برشمرد.

حجت الاسلام سرافراز، تإکید کرد: عافیت طلبی و انزوا گزینی در هنگام مقابله و ایستادگی برابر مستکبران و دشمنان زیاده خواه، رسم و شیوه عزت مداری نیست.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *