عشق به امام رضا در شعار «همه خادم الرضاییم» تبلور می یابد

خانه / دسته‌بندی نشده / عشق به امام رضا در شعار «همه خادم الرضاییم» تبلور می یابد

مداح اهل بیت گفت: کسی که ادعای عشق و اردات نسبت به امام رضا دارد باید تمام سعی و توانش این باشد که در تمام مراحل زندگی از امام رضا تبعیت کند و خدمت‌رسانی را در حد اعلا انجام دهد.

عشق به امام رضا در شعار «همه خادم الرضاییم» تبلور می یابد

هیات:مهدی سلحشور مداح اهل بیت علیهم السلام ، با اشاره به شعار محوری برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر که با عنوان «همه خام الرضاییم، نجات انسان‌ها رسم مسلمانی» نامگذاری شده است، گفت: هرکسی با عنوان و نام و نشان «خادم الرضا علیه السلام » باید هر خدمتی که از دستش بر می‌آید انجام دهد و در کمک به هم نوع و خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکند.

تبعیت از سیره امام رضا علیه السلام خدمت‌رسانی به مردم است

وی ادامه داد: اگر کسی ادعای عشق و اردات نسبت به امام رضا علیه السلام دارد باید تمام سعی و توانش این باشد که در تمام مراحل زندگی از امام رضا علیه السلام تبعیت کند و خدمت‌رسانی را در حد اعلا انجام دهد.

امام رضا علیه السلام در دستگیری از مردم در قله بودند

سلحشور با بیان اینکه امام رضا علیه السلام در دستگیری از مردم در قله بودند، تصریح کرد: آیا ما نیز در مسیر این قله قرار داریم؟ رسیدن به قله کار دشواری است اما می‌توانیم در این مسیر قدم برداریم و حرکت کنیم و نزدیک این قله شویم.

عشق به امام رضا در شعار «همه خادم الرضاییم» تبلور می یابد

جلسات اهل بیت علیهم السلام تعطیل بردار نیست

وی با اشاره به تمهیدات به جا و شایسته آستان قدس رضوی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مجالس اهل بیت علیهم السلام گفت: جلسات اهل بیت علیهم السلام تعطیل بردار نیست و کار درست این است که آستان قدس رضوی انجام می‌دهد همه باید از حرم مطهر رضوی الگو بگیرند.

آستان قدس رضوی در خدمت به مردم سرآمد است

این مداح و ستایشگر اهل بیت علیهم السلام در ادامه اظهار کرد: آستان مقدس رضوی در این خصوص سرآمد است، و خوشبختانه به تبعیت از  این مجموعه، بسیاری از  هیئات مذهبی تبدیل به مراکز خدمت‌رسانی به مردم شدند و با توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و سایر خدماتی که ارائه دادند به تاسی از سیره حضرت رضا علیه السلام بخشی از مشکلات مردم را گره‌گشایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: زندگی عاشقان و محبان حضرت رضا علیه السلام باید رنگ و بوی امام رضایی داشته باشد و یکی از سیره‌های این حضرت کرامت، رافت و مهربانی است.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *