عطر یاس در باقر شهر پیچید + تصاویر

خانه / پیروان عترت / عطر یاس در باقر شهر پیچید + تصاویر

جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با حضور جمع كثيري از دختران و بانوان باقرشهر در سالن عطر ياس این شهرستان برگزار شد.

به گزارش واحد عترت باقرشهر، همزمان با فرارسیدن اول ذی القعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)مراسم جشنی با حضور جمعی از دختران و بانوان در سالن عطر ياس باقرشهر برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم بعد از تلاوت قرآن توسط قاري محترم ، مداح اهل بيت جناب آقاي حاج مجيد اكبري به مولودي خواني پرداخته و سپس سرکار خانم موگويي از دختران فعال در بخش شعر، سروده ی خود را در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) قرائت نمود.

1

حجت الاسلام والمسلمین دكتر رفيعي سخنران این مراسم با صحبت هایی پیرامون فضائل و ویژگیهای شخصیتی حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: یکی ازمهمترین ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)تربیت ایشان توسط امام رضا(علیه السلام)بوده است.

3

وی تصریح کرد: در باب زیارت حضرت معصومه(س) چهار امام معصوم روایاتی نقل شده است که نشان دهنده اهمیت ویژه زیارت ایشان می باشد. امام صادق(ع) قبل از تولد حضرت معصومه(س) فرمودند: همانا خداوند حرمی دارد و آن مکه است و پیامبر حرمی دارد و آن مدینه است و امیرالمومنین حرمی دارد و آن کوفه است و ما اهل بیت حرمی داریم و آن شهر قم می باشد ، پس بزودی دختری از فرزند من بنام فاطمه در آنجا مدفون می گردد که بهشت پاداش زیارتش است. همچنین امام کاظم، امام رضا و امام جواد (علیهم السلام) نیز تصریح و تشویق به زیارت این بانوی بزرگوار می نمایند.

دكتر رفيعي در ادامه افزود: داشتن مقام شفاعت و زیارت وارده مأثوره از ناحیه امام جواد (ع) از ویژگیهای منحصر بفرد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)می باشد.

همچنین در پايان اين مراسم بعد از پذيرايي به نفرات برتر در بخش سوالات مطرح شده در خصوص حضرت معصومه (س) هديه و به دختراني كه نام آنها معصومه يا از القاب حضرت معصومه(س) بود هديه اي با دست مبارك مادر شهيد آزادفر اهداگرديد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *