علی اکبر مداحی| جزئیات کامل همایش «تجلی بصیرت»

خانه / مطالب و رویدادها / علی اکبر مداحی| جزئیات کامل همایش «تجلی بصیرت»

علی اکبر مداحی در ارتباط با جزئیات همایش «تجلی بصیرت» عنوان کرد: این مراسم روز سه شنبه 8 دی ماه و همزمان با 17 ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام)، برگزار می‌شود.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام بیان داشت: هدف این مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و بصیرت افزایی است و از ساعت 9 صبح در مهدیه تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: هماهنگی‌های این مراسم برعهده ستاد مردمی 9 دی است. معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، معاونت فرهنگی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه محمد رسول الله (ع)، هیئت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان هم از نهادهای برگزار کننده هستند.

madahi

مداحی با تأکید بر اینکه حضور هیئت‌های مذهبی همیشه پررنگ بوده است یادآور شد: از تمام هیئات مذهبی جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل آورده شده است.

رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان در پایان با اشاره به مداحان، سخنرانان و شاعران دعوت شده به این همایش خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان سخنرانی این مراسم را برعهده دارد و در ارتباط با علل وقوع فتنه 88 و راه‌های پیش گیری از فتنه‌های احتمالی آینده دشمنان اسلام صحبت می‌کند و هم‌چنین حاج حسین سازور، حاج ابوالفضل بختیاری و حاج امیرعباسی از مداحان مدعو هستند. محمدمهدی سیاری هم شاعر آیینی دعوت شده است که در این همایش به شعرخوانی می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *