عملکرد درخشان واحد پیوند | ثبت 35 ازدواج موفق در ماه های نخست سال 97

عملکرد درخشان واحد پیوند | ثبت 35 ازدواج موفق در ماه های نخست سال 97

خانه / اختصاصی هیأت / عملکرد درخشان واحد پیوند | ثبت 35 ازدواج موفق در ماه های نخست سال 97

یکی از افتخارات واحد پیوند آسمانی موسسه خیریه سیدالکریم آن است که توانسته با بهره گیری از خدمات مشاوره ای ، پیگیری های مستمر و فراهم نمودن بسترهای لازم اجتماعی و اعتماد سازی به ترویج سنت حسنه ازدواج و آسان نمودن این امر بپردازد

عملکرد درخشان واحد پیوند | ثبت 35 ازدواج موفق در ماه های نخست سال 97

یکی از افتخارات واحد پیوند آسمانی موسسه خیریه سیدالکریم آن است که توانسته با بهره گیری از خدمات مشاوره ای ، پیگیری های مستمر و فراهم نمودن بسترهای لازم اجتماعی و اعتماد سازی به ترویج سنت حسنه ازدواج و آسان نمودن این امر بپردازد. در همین راستا ثبت 35 ازدواج موفق در چهار ماه نخست سال 97 به عنوان گامی موثر و امید بخش در کارنامه این خیریه شایان توجه است.

همچنین این واحد فعالیت خود را تنها منحصر در رقم خوردن این اتفاق مبارک خلاصه نکرده و همواره کوشیده است تا با فراهم نمودن خدمات مشاوره ای در زمینه های پیش از ازدواج ، دوران عقد و پس از ازدواج به انتخاب آگاهانه و مناسب در امر همسر گزینی و تحکیم بنیان خانواده کمک نماید.

شایان ذکر است دهمین همایش پیوند اسمانی طبق روال گذشته با حضور چشم گیر معرفین ، مادران زوجین و مسئول واحد پیوند جناب حجت الاسلام محمدی و دیگر مسئولین خیریه سید الکریم در تیرماه برگزار شد .

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *