عملیات جدید ارتش یمن در عمق خاک عربستان

خانه / مطالب و رویدادها / عملیات جدید ارتش یمن در عمق خاک عربستان

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عربستان سعودی را تهدید کردند که برای عملیات ویژه جدیدی تحت عنوان «البأس الشدید» در عمق خاک این کشور آماده شده‌اند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با اشاره به ورود به مرحله جدید مقاومت و نبرد با متجاوزان اعلام کردند که خود را برای عملیات جدیدی تحت عنوان «البأس الشدید» در عمق خاک عربستان سعودی آماده کرده‌اند.

سرهنگ «عزیز راشد» معاون سخنگوی ارتش یمن روز جمعه (دیروز) در گفت‌وگو با خبرگزاری «خبر» یمن، اظهار داشت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی بزرگترین پیشروی نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی را در جبهه «میدی» واقع در استان «حجة» خنثی کردند و طی این عملیات، ده‌ها سودانی کشته و صد‌ها نفر نیز زخمی شدند.

وی افزود: میدی، از استالینگراد روسیه نیز مستحکم‌تر و مقاوم‌تر است با این تفاوت که میدی یک صحرای کاملا آشکار است اما استالینگراد دارای پوشش‌های طبیعی و غیرطبیعی بود. میدی قبرستان متجاوزان و مزدوران آنهاست و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در کمین کسانی هستند که بخواهند در این صحرا پیشروی کنند.

معاون سخنگوی ارتش یمن در ادامه از عملیات نظامی جدید تحت عنوان «البأس الشدید» (شجاعت زیاد)، خبر داد و گفت که در این مرحله نیروهای یمنی، عملیات‌های جدیدی را در عمق خاک عربستان سعودی انجام خواهند داد تا بینی دشمن را به خاک بمالند.

این در حالی است که هر ماه، تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، در این سه استان واقع در خاک عربستان، د‌ه‌ها نظامی سعودی و عضو ائتلاف عربی را هدف قرار می‌دهند و آنها را به کام مرگ می‌‌سپارند و میزان زیادی از تجهیزات نظامی آنها را نابود کرده‌اند.

سرهنگ راشد در ادامه در واکنش به تحرکات و زمزمه‌های مشکوک عربستان و آمریکا در سواحل غربی یمن، گفت: هرگونه ماجراجویی عربستان و آمریکا در ساحل غربی یمن، هزینه‌های غیرقابل پیش‌بینی برای آنها خواهد داشت و ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حال رصد آنها هستند و نیروی موشکی یمن آماده پاسخگویی و واکنش است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *