عکسی که سرلشکر باقری از شهید باکری در سوریه ثبت کرد

خانه / پیشنهاد ویژه / عکسی که سرلشکر باقری از شهید باکری در سوریه ثبت کرد

تنها البته یکبار رفتیم سفر به سوریه. قرار شد شش نفر از فرماندهان سپاه برای مأموریتی به سوریه بروند. به آنها اعلام شده بود که می‌توانید اعضای خانواده را هم با خودتان ببرید.

به نقل از گزارشی ار خبرگزاری فارس؛ معمولا عکسی که در تاریخ به ثبت می‌رسد تا زمانی که پیشینه ثبت آن معلوم نباشد تنها می‌تواند برای عده خاصی معنا و مفهوم داشته باشد اما وقتی در مورد آن توضیح داده شد می‌تواند برای افراد بیشتری دیدن آن جالب توجه باشد.

تصویری که در ادامه مطلب خواهید خواند روایت ثبت یک عکس است توسط سرلشکر محمد باقری از شهید باکری و همسرشان بانو صفیه مدرس. خانم مدرس اینگونه روایت می‌کنند:

ماجرای تنها سفری که با همسرم رفتم

خیلی دوست داشتم در زندگی مشترکم یک سفر هم شده با مهدی بروم اما جنگ مجالی برای این کار به او نمی‌داد. حتی یکبار که از او خواهش کردم بیا فقط سه روز به عنوان ماه عسل به مشهد برویم گفت: ای وای بر من در حالی که دوستانم دارند در جنوب شهید می‌شوند، بخواهم با همسرم برای تفریح بروم.

تنها البته یکبار رفتیم سفر به سوریه. اردیبهشت سال 62 قرار شد شش نفر از فرماندهان سپاه برای مأموریتی به سوریه بروند. به آنها اعلام شده بود که می‌توانید اعضای خانواده را هم با خودتان ببرید. تا جایی که در ذهنم هست خانواده سردار عزیز جعفری، سردار رحیم صفوی هم بودند. حسن باقری شهید شده بود اما مادرش به همراه سردار محمد باقری و خانمش آمده بودند، یک آقای شریعتی نامی هم اهل مشهد بودند که او را نمی‌شناختم و بعد از جنگ هم دیگر او را جایی ندیدم.

حدود 8 روز آنجا بودیم. یک خانه دادند گفتند پخت و پز هم با خودتان. دو روز مردها رفتند لبنان و ما تنها بودیم. آخرین باری که رفتم برای  سلام الله علیها نشستم به دعا خواندن و حواسم پرت شد. همه سوار ماشین منتظر من بودند هر چه گشتند مرا پیدا نکردند. وقتی پیدایم کردند یکی از خانم ها گفت: آقا مهدی به شدت استرس و اضطراب داشت تا تو را پیدا کرد.

این عکسی را هم که مشاهده می‌کنید سرلشکر محمد باقری که اکنون فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح هستند از ما در هواپیما گرفتند.

به کانال هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *