عید فطر از نمادهای امت واحده اسلامی است+تصویر

خانه / استان ها / عید فطر از نمادهای امت واحده اسلامی است+تصویر

امام‌جمعه فلارد گفت: عید فطر یکی از نمادهای امت واحده اسلامی است .

نماز عیدسعید فطر ،نماز اطاعت بندگی  وقرب به درگاه الهی با حضور مردم بخش فلارد درپارک شهر مال برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ امام‌جمعه فلارد عیدسعید فطر را به نماز گزاران تبریک گفت: عید فطر یکی از نمادهای امت واحده اسلامی است،

حجت الاسلام سیدمحمد باقر بخشایش پور  افزود:درادبیات دینی ما عنوان امت واحده اسلامی ،این‌ واژه بار فراوانی دارد و در قرآن مجید و روایات، به آن اشاره شده است.

وی ادامه داد:این‌اجتماع عظیم وحضور درنماز  عید یک نمادی ازاین  امت واحده است ،یعنی همه مسلمانان عالم‌ با همه اختلافاتی که درتفکر واندیشه دارند به یک نقطه واحد  می رسند که پیشاپیش وحدت اسلام ومسلمین دربرابر دشمنان  اسلام‌است .

امام‌جمعه فلارد افزود: متاسفانه دنیای امروز اسلام دچار تشتت واختلافاتی شده که بدترین گرفتاری ها آتش فتنه و اختلاف درهمین ممالک اسلامی است، که به نفع رژیم جعلی اسرائیل و غرب وبه ضرر اسلام است.

خطیب جمعه فلارد دربخش دیگری از بیانات خود  گفت: بعضی از کشورهاییکه نماد عینی و عملی و محل اجتماع مسلمانان درآن واقع  می شود از جمله “‌کعبه قبله مسلمین “در تصرف افراد بی لیاقتی چون آل سعود که وابسته به اسراییل و آمریکا است افتاده و به جای اینکه مسلمانان با اتحاد مقابل دشمنان قرار بگیرند متاسفانه هر روزی با یکی از کشور های اسلامی درگیر می شود.

وی ادامه داد: این کشورها با پول و اموال مسلمین ابزار جنگی خریداری می کنند که در واقع کمک قابل توجه به شیطان بزرگ و جهان غرب است و خانه و زیر ساخت های مردم مسلمان کشور یمن را ویران و زن، کودک و مردم غیر نظامی را مظلومانه به شهادت می رساند و امروز هم در برابر کشور قطر قد علم کردند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: امت واحده اسلام ناب باید بیدار شوند و چاره اندیشی کنند و اجازه ندهند مسلمانان با طراحی رژیم جعلی اسراییل مظلوم واقع شوند و اسراییل در جنگ نیابتی به اهداف پلید خود نزدیک شود.

لازم به ذکر است نماز عید فطر درسراسر بخش توسط روحانیون مستقر برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

همچنین مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل با شکوه با حضور اقشار مختلف مردم مومن این خطه برگزارشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *