عید قربان،عید دشمن شناسی است+ تصویر

خانه / استان ها / عید قربان،عید دشمن شناسی است+ تصویر

همزمان با عید سعید قربان نماز عید قربان درپارک شهر مال خلیفه لردگان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام امین خالدی در خطبه دوم‌ نماز عید قربان‌ گفت:عید سعید قربان علاوه بر اینکه عید بندگی و عبودیت است، عید دشمن شناسی هم هست.

وی ادامه داد: در راه اعتلای کلمه توحید و در راه عزتمندی بشر همواره دشمنانی وجود دارند که از زمان خلقت آدم تا به حال با پیروی از جبهه شیطان در مقابل جبهه حق ایستادند، عید قربان روز مبارزه با نفس روز مبارزه با دشمن روز مبارزه با شیطان می باشد.

حجت الاسلام خالدی گفت: حضرت ابراهیم علیه السلام در سیره حرکتی که برای ذبح فرزندش حضرت اسماعیل داشتند، هم نفس اماره و هم شیطانی شروع شد وسوسه کردند که این بنده موحد بر نفس اماره و شیطان غلبه یافت، تا اوج بندگی، دلدادگی را در برابرمبعود انجام دهد، پس یکی از درس های قربان دشمن شناسی است.

وی به پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت الحرام در حج امسال اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند حج در این مکان و در این محدوده زمانی همیشه و در همه سالها با زبان رسا و منطق آشکار مسلمانان را به اتحاد فرا می خواند، و این در نقطه مقابل خواست دشمنان اسلام است، که در همه دوران ها به ویژه این دوران مسلمانان را به صف آرایی در برابر یکدیگر تشویق می کردند و می کنند، امروز به رفتارهای آمریکا مستکبر و جنایتکار بنگرید سیاست اصلی آن در برابر اسلام و مسلمین جنگ افروزی است، خواست و تلاش خباثت آلود آنها کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است.

حجت الاسلام خالدی گفت: ابراهیم ها باید در صحنه هستی در راه اعتلای کلمه توحید تلاش کنند همانطوری که نمرودها “آمریکا و انگلیس اسرائیل با سیاست‌های متکبرانه در راه باطل و جبهه باطل تلاش می‌کند”.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *