غرب به فکر تسلط بر کشورهای اسلامی است

خانه / استان ها / غرب به فکر تسلط بر کشورهای اسلامی است

حجت الاسلام حسن بت شکن، گفت: هدف از ایجاد فرقه ی ضاله ی وهابیت و دیگر فرقه های مشابه، نابود کردن اسلام ناب محمدی (ص) و تسلط بر مسلمانان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: قبرستان بقیع مهم ترین قبرستانی است که در تاریخ اسلام وجود دارد و دارای اهمیت فراوانی است که اگر بخواهیم آمار خلاصه ای از ارزش این قبرستان بیان کنیم باید گفت که چندین نفر از اهل بیت علیهم السلام در این قبرستان دفن هستند.

حجت الاسلام حسن بت شکن افزود: قبرستان بقیع تا قبل از تسلط آل سعود، قبه ‏های متعددی داشت که بر روی قبور خاصی ساخته شده بود، اما اکنون به صورت فضای باز و ساده‏ای در آمده است و قبرها جز نشانی ساده، به صورت سنگی که بالای سر آنها گذاشته شده، چیزی ندارد، با وجود این، تعلق خاطر مسلمانان به مدفون شدگان بقیع باعث شده است تا قبر عده‏ای از بزرگان مدفون، مشخص باقی بماند، گرچه به مرور زمان، قبور صدها بلکه هزاران تن از صحابه و تابعین به دست فراموشی سپرده شده و قبر آنان نامشخص مانده است.

وی ادامه داد: علاوه بر چهار امام ما شیعیان، قبر منسوب به حضرت فاطمه(علیهاالسلام)، سه دختر رسول خدا(صلی الله علیه و آله)، همسران رسول خدا(صلی الله علیه و آله)، مقبره ابراهیم تنها فرزند پسرِ رسول خدا(صلی الله علیه و آله)، حلیمه مادر رضاعی پیامبر، فاطمه بنت اسد، عباس بن عبد المطلب و هزاران تن از صحابه، تابعین و بزرگان اسلام که قبور بسیاری از آنان نامشخص و برخی نیز مشخص است، در این قبرستان وجود دارد.

حجت الاسلام بت شکن گفت: یکی از غده های سرطانی در دامن اسلام وهابیت است و از نظر تاریخی مسلم است که ایجاد کننده فرقه ی ضاله ی وهابیت،استعمار و به ویژه انگلیس است و یکی از شخصیت هایی که در این زمینه کار کرده و انسان بسیار زیرکی هم بوده و در حوزه های علمیه هم درس خوانده و به مبانی اسلام و مبانی شیعه تسلط پیدا کرده، کسی نیست جز مستر همفر انگلیسی .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: در تاریخ‌ 1710 م‌ وزارت‌ مستعمرات‌ انگلستان‌ 10 تن‌ از جاسوسان‌ حرفه‌ای‌ خود رابه‌ مصر، عراق، ایران‌، عربستان‌ و تركیه‌ فرستاد تا معلومات‌ كافی‌ به‌ منظور تقویت‌ راه ‌هایی‌ برای‌ ایجاد تفرقه‌ میان‌ مسلمین‌ و گسترش‌ تسلط‌ بر كشورهای‌ اسلامی‌ جمع‌آوری‌ كنند و در این میان مستر همفر پس از سفر به تركیه ، عراق ، عربستان سرانجام با شخص مورد نیاز خود، محمد بن عبدالوهاب مواجه می شود.

وی ادامه داد: همفر تمام‌ همت‌ خود را صرف‌ تعلیم‌ و تربیت‌ او كرد، تا سال‌ 1143 هجری استفاده او از تربیت‌ آن‌ دست‌آموز به‌ مرحلة‌ عمل‌ رسیده‌ و مذهب‌ استعماری‌ وهابیت‌ مانند قادیانیه‌ و امثال‌ او اعلام‌ و شروع‌ به‌ كار كرد و پس از آن با آشنا كردن محمد عبدالوهاب بامحمد بن سعود وهابیت این مذهب انگلیسی و استعماری را تثبیت کرد .

حجت الاسلام بت شکن گفت: برخی از نقطه ضعف های مسلمانان یاد می کند عبارت اند از : اختلاف میان شیعیان و اهل سنّت، اختلاف بین حکومت ها و مردم، اختلاف میان حکومت های ترک و فارس، اختلاف میان عشایر و اختلاف بین عالمان و حکومت، که همفر پس از بیان هر نقطه ضعف یادآور می شود که مقررات اسلام عکس آن است و باید مسلمانان را در نادانی نگاه داشت تا به حقیقت دینشان باز نگردند و از اسلام فاصله داشته باشند.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: همفر در کنار هر نقطه ضعفی، نقطه ی قوتی را بیان می کند و راه کارهایی برای از بین بردن نقاط قوت ارائه می دهد که از آن جمله می توان به زنده کردن فریادهای قومی، سرزمینی، زبانی، نژادی و مانند این ها درمیان مسلمان ها،چنان که باید به مسلمانان سفارش کرد که به تمدن گذشته کشورهای خود و قهرمانان پیش از اسلام توجّه کنند: همچون زنده کردن فرعون ها در مصر، دوگانه پرستی در ایرا ن، تمدن بابلی درعراق و دیگر مواردی که در کتاب به شرح آمده است، پراکندن چهار چیز ضروری است: شراب،قمار، زنا، و گوشت خوک آشکارا یا نهانی، اشاره کرد.

حجت الاسلام بت شکن ادامه داد: همفر به همکاری با یهودیان، مسیحیان، مجوس و صابئیان که در سرزمین های اسلامی زندگی می کنند، فرا‌می خواند تا این امور زنده نگه داشته شود، از وزارت مستعمرات می خواهد تا از خزانه خود برای کارمندانی که این امور را می پراکنند، حقوق مشخص نماید،هر که توانست این امور را گسترده و همه گیر کند به او جایزه دهد و تشویق نماید. همفر، از نمایندگان دولت بریتانیا می خواهد که آشکار یا پنهان از این امور پشتیبانی کنند و هر اندازه پول که لازم است هزینه نمایند تا از مجازات عاملان نشر این کارها جلوگیری شود. او همچنین سفارش می کند از ربا به شکل ترویج شود؛ اینکار افزون بر آنکه اقتصاد ملّی را ویران می کند، مسلمانان را در شکستن قوانین قرآن جرأت می بخشد. هر که یک قانون را بشکند، شکستن دیگر قانون ها نیز برایش آسان می شود. همفر توصیه می کند که به مسلمانان گفته شود تنها ربای مضاعف، بر مسلمانان حرام است زیرا قرآن می گوید:« ربا را دو چندان و افزوده نخورید.» و همه گونه های ربا حرام نیست.

وی ادامه داد: از دیگر تفکرات همفر اینکه باید پیام بی بندوباری را در جان های مسلمانان دمید، در نسبت خانواده پیامبر به او باید تردید افکند، کاهش جمعیّت لازم است، باید از دعوت و هدایت به اسلام و گسترش آن جلوگیری کرد، سنّت های نیکو باید محدود گردند و این کارها به دولت سپرده شوند.هیچ کس حق نداشته باشد مسجد، مدرسه و یا مکانی برای کودکان بی سرپرست بسازد؛ همین طور دیگر سنّت های خوب و صدقه های همیشگی، باید با این دست‌آویز که قرآن کم و زیاد شده است، در آن تردید افکند.

حجت الاسلام بت شکن گفت: همفر، تفکراتی داشته که ثمره ی آن چنان می شود که اسلام را دین هرج و مرج و دین عقب ماندگی جلوه می دهد و باید دید به وجود آوردن گروه هایی مثل طالبان، القاعده ، داعش و النصره که در دین اسلام شکل گرفته، انگیزه شان چیست؟ ایجاد کننده ی این گروه ها و حمایت کننده این گروه ها چه کسانی هستند و چه هدفی را دنبال می کنند ؟

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: کشور های غربی و حامیان تروریسم و مستکبران، چنین گروه های ضاله ای را ایجاد می کنند، برای آنان هزینه می کنند، حمایت می کنند و از طرف دیگر جنایات این گروه ها را در فضای مجازی و دیگر فضاهای حقیقی به نام اسلام منتشر می کنند و بیان می کنند که اگر مسلمانان در جهان حاکم شوند، این اتفاقات رخ خواهد داد .

حجت الاسلام بت شکن گفت: همفر در ادامه بیان می کند:«امّا زیارتگاه ها را باید به بهانه این که این ها در زمان پیامبر نبوده و بدعت است، ویران کرد و مردم را از رفتن به این گونه مکان ها بازداشت. باید در این که زیارتگاه های موجود واقعاً از آن پیامبر، امامان، و یا صالحان باشد تردید ایجاد کرد، پیامبر در کنار قبر مادرش به خاک سپرده شده و ابوبکر در بقیع دفن شده و قبر عثمان مشخص نیست، علی در بصره مدفون گردید و نجف محل قبر مغیره بن شعبه است، سر حسین در حنانه دفن شد و مزار خودش معلوم نیست، در کاظمین قبر دو نفر از خلیفگان است نه مزار کاظم و جواد از خانواده پیامبر؛ در طوس قبر هارون است و نه رضا از اهل بیت؛ در سامرا قبرهای بنی عباس است نه هادی و عسکری و (سرداب) مهدی از اهل بیت؛ بقیع را باید با خاک یکسان کرد، چنانکه باید گنبدها وضریح های موجود در همه کشورهای اسلامی را از میان برد.»

وی ادامه داد: با ایجاد فرقه ی وهابیت و ترویج این تفکرات در بین اعضای این فرقه ، سبب شد تا در 8 شوال 1344 هجری قمری قبور ائمه ی بقیع با خاک یکسان شود و حتی بعد از آن به کربلا و نجف هم رحم نکرده و این اماکن مقدسه را نیر مورد هجوم قرار دادند.

حجت الاسلام بت شکن گفت: بسیاری از دولت مردان و سیاست مداران غربی اذعان دارند که جنگ های صلیبی بی فایده بود، مغول ها هم نتوانستند ریشه اسلام را برافکنند زیرا کاری بدون برنامه ریزی انجام دادند، عملیّات نظامی که ظاهری تجاوزکارانه داشت، به همین دلیل آنان به سرعت ناتوان شدند. امّا اکنون اندیشه رهبران حکومت بزرگ ما این است که با یک برنامه ریزی حساب شده و بردباری بی پایان، اسلام را از درون ویران کنند. البتّه ما به یک ضربه نظامی کوبنده هم نیاز داریم، امّا این ضربه آخرین اقدام است. پیش از آن باید کشورهای اسلامی را تضعیف کنیم و از هر سو به اسلام ضربه بزنیم، به گونه ای که آنان نتوانند نیروهایشان را گرد آورند و به جنگ بپردازند.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: سیاست مداران و متفکران غربی بر این باورند که بزرگان مسیحی در استانبول، بسیار زیرک و باهوشند، زیرا همین برنامه ها را اجرا می کنند، در درون مسلمانان آشوب کرده‌اند، مدرسه هایی در درون خود کشور های اسلامی برای پرورش کودکان شان گشوده‌اند و کلسیاهایی بنا کرده‌اند، شراب، قمار و فساد را میان آنها رایج کرده اند، در جوان های شان نسبت به دین تردید ایجاد کرده‌اند؛ حکومت‌هایشان را به جان هم انداخته اند؛ در جاهای مختلف فتنه ها را میان شان شعله ور کرده اند؛ خانه‌های بزرگان آنها را از زیبارویان مسیحی آکنده اند تا بزرگی شان از میان برود، دل بستگی آنها نسبت به دین شان کم شود و وحدت و همدلی شان کاستی یابد؛ آن گاه بزرگان مسیحی به یک باره نیروهای نظامی سهمگین برانگیزند تا ریشه اسلام را از این کشورها برکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *