غیر رسمی قسمت دوم | دیدار با امام خامنه ای

غیر رسمی قسمت دوم | دیدار با امام خامنه ای

خانه / پیشنهاد ویژه / غیر رسمی قسمت دوم | دیدار با امام خامنه ای

‌ مجموعه پیش رو روایتی است از دیدارهای غیررسمی و صمیمانه امام خامنه ای مدظله العالی با فعالان فرهنگی، هنری و علمی کشور که دور اخیر آن از سال 1395 با عنوان «جلسات پنجشنبه‌ای» برگزار شده است.

غیر رسمی قسمت دوم | دیدار با امام خامنه ای

پایگاه اطلاع رسانی هیات: یکی از برنامه‌های مستمر حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی که از سال های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و امام خامنه ای پای صحبتها و درددل‌‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال 95 در قالب جلسات «پنج‌شنبه ای» برگزار شده است.

مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» تولید کرده که قسمت دوم این مجموعه با موضوع «مروری بر دیدارهای پنجشنبه‌ای» رهبرانقلاب و حاشیه‌های این جلسات در این مطلب قرارداده شده است. گفتنی است قسمت اول این مستند که روایتی از دیدار راویان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب بود، چند ماه پیش و به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر شده بود.

در این دیدار غیر رسمی چه گذشت؟

فضای جلسه بسیار صمیمانه است، حاضرین در دیدار با فراق بال از همه چیز سخن می گویند، از فیلم مارمولک گرفته تا انتقاد فلان دانشجو در جلسه دانشجویی، و همه نشان از این دارد که رهبری نظام به عنوان شخصی حقیقی جایگاهی برتر از دیگران ندارد، نشان از اندیشه والای ایشان به جامعه و به مشکلات آن.

یکی از جوان گرایی می گوید و رهبر نگاه به جوان گرایی را تحلیل می کنند، اینکه همگان مسئول هستند و باید مطالبه کرد، از اینکه برخی ظواهر نباید به این نتیجه منجر شود که تلاشی برای اصلاح وجود ندارد، اینکه علیرغم همه مشکلات نا امید نباید شد، حیف است ناامید شویم.

و باید نتیجه را یافت که جوان نخبه اعتراف می کند اگر انقلاب اسلامی همین یک نتیجه را داشته باشد که افراد آزادانه با رهبر انقلاب صحبت کنند کافی است.

در ادامه توجه شما همراهان گرامی را به تماشای مستند «غیر رسمی» جلب می نماییم.

منبع: دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *