فتنه 88 اصل نظام و ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار داد

خانه / استان ها / فتنه 88 اصل نظام و ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار داد

در اجتماع بصیرتی مردم لردگان عنوان شد:فتنه 88 اصل نظام و ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار داد

مدیریت رهبری در زمان فتنه باعث شد، که تلاش دشمنان ابتر بماند و بار دیگر وجود این مرد بزرگ سرافرازی اسلام را به دنبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در تجمع مردم لردگان با تشکر از بصیرت بالای مردم  این شهرستان لردگان با اشاره به واقعه 9 دی، گفت: نهم دی تابلویی است که دشمنان اسلام از آن نگرانند، زیرا در برابر طوفان آنها ایستاد و چشم فتنه را کور کرد و دسیسه های مطرح شده با هزینه های هنگفت را نقش بر آب ساخت و نظام اسلامی را مقتدر تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: اگر در زمان فتنه دنیای کفر با تمام امکانات و بهره گیری از دوستان داخلی و خارجی در برابر ما ایستاد،  ما با تمام وجودمان و پشت سر رهبری در مقابل آنها می ایستیم و مثل نهم دی پوزه آنها را به خاک می مالیم.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به فرافکنی های برخی از سیاسیون در خصوص شروع فتنه، گفت: برخی بداخلاقی کاندیدای پیروز در انتخابات را زمینه ساز شروع فتنه بیان کردند، در حالی که در طول هشت ماه فتنه و آشوب صحبتی از کاندید مورد نظر نبود و شعار ها اصل نظام و ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار داد.

وی، افزود: مشخص بود که شروع کننده این فتنه آقای موسوی و اتاق فکر او بودند و شاید از روی ناآگاهی این کار را کردند، ولی دشمن با موج سواری تلاش کرد که اهداف خود را پیاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: مدیریت رهبری در زمان فتنه باعث شد، که تلاش دشمنان ابتر بماند و بار دیگر وجود این مرد بزرگ سرافرازی اسلام را به دنبال داشته باشد. همانطور که در زمان واقعه منا وقتی مسئولین عربستان از تحویل شهدای منا خودداری کردند، با یک نهیب رهبری به تلاطم افتادند و خیلی سریع با جمهوری اسلامی همکاری کردند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: پوتین ریس جمهور روسیه با اشاره به خصوصیات رهبری ایران  گفت؛ من در مدت دیدارهایی که با رهبر انقلاب اسلامی ایران داشتم فهمیدم که ایشان دروغ نمی گوید، حرف تکراری نمی زند، صحبت های ایشان کاملا علمی و آینده نگرانه است و حتما به وقوع می پیوندد وسخنان ایشان بر معادلات جهانی تاثیرگذار است و برای سیاستمداران جهان مهم است.

سخنران آئین گرامیداشت 9 دی در شهرستان لردگان گفت:  در فتنه88  همه دانستند که؛ دشمن می تواند مخالفان درونی را بسیج کند و همچنین بسیاری از خواص جامعه در زمان فتنه متزلزل می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: در فتنه سال 88، جایگاه عاشورا و نقش آن در خنثی سازی فتنه و جایگاه جنگ نرم درک شد و راهبرد دشمن که برای فروپاشی کشور از درون برنامه ریزی کرده بود، افشا گردید.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به نقش بی بدیل رهبری در هدایت جامعه بعنوان یکی از درس های مهم حماسه نهم دی اظهار کرد: اتحاد و انسجام ملی، پیوند مردم با رهبری، صحه گذاشتن مردم بر مسیر قانونی انتخابات، افشای هسته های سخت و نرم دشمن از مهمترین دستاورهای راهپیمایی 9 دی مردم ایران اسلامی است.

در پایان این مراسم  قطعنامه ای به مناسبت 9 دی  قرائت و با فریاد الله اکبر حاضران تأیید شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *