فجر فاطمی در شهرستان بافق

خانه / استان ها / فجر فاطمی در شهرستان بافق

در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر همایش فجر فاطمی توسط روابط عمومی سنگ اهن مرکزی ایران بافق برگزار گردید .

این مراسم که با حضور جمعی از خانواده محترم شهدا .ایثارگران و هیئت رزمندگان اسلام و مسئولین محترم شهرستان بود در سالن همایش های شرکت با حضور مهمان ویژه حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر ماندگاری و مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج رضا بذری برگزار گردید . حجه الاسلام و المسلمین دکتر ماندگاری طی سخنانی بیان داشتند .

خدای تبارک و تعالی من و شما را انسان خلق کرده فتبارک الله احسن الخالقین . زیباترین صورت موقعی است که به دینا می اییم .صورت صورت الهی است چون فطرت فطرت الهی است . حجه الاسلام جوادی املی میگوید در سوره ق ایه 22 امده است در لحظه مرگ چشم باطنی بعضی از افراد باز می شود و میبینند که حیوان از دینا می روند و ان لحظه هیچ کار هم نمی توانند انجام دهند .روز قیامت هم بعضیها به شکل حیوان وارد محشر می شوند . همه دوست دارند انسان از دنیا بروند نه حیوان . خدا می فرماید انسان افریده شده است دوست دارم انسان از دنیا بروید. مطلب دوم بیان داشتند تاریخ می فرماید انسانها در خروجی از این دینا چهار دسته خارج می شوند 1. کسی که انسانیت خود را از دست داده حیوان است و ملعون . مثل چوب خشک و سنگ می شود.2عده ای مقبون می شوند و دسته سوم مقبوط مورد غبطه ( کسانی که یک درجه از انسانیت بالاتر رفتند) . دسته چهارم خیلی محدود هستند والسابقون سابقون اولئک المقربون . خیلی بالا رفتند . در همین جامعه ما هستند با ما بودند ولی خیلی بالاتر از ما رفتند . آنها مثل حضرت زهرا مدال طلا گرفتند . کسی که مدال طلا می گیرد شباهت زیادی به حضرت زهرا دارد . انقلاب اسلام ما اتفاق افتاد که مردم به پیروی از زهرای مرضیه مدال طلا بگیرند 232000شهید مدال طلا گرفتند . شهدای مدافع حرم مدال طلا گرفتند . اجر شهدا از مراجع دینی بالاتر است . هدف اصلی انقلاب این است که از یک بچه 14 ساله از اردبیل انسانی بسازد که همه به حالش غبطه بخورند .چهار خصلت است که اگر حقش را ادا کنیم مثل حضرت زهرا مدال طلا خواهیم گرفت.(حق محبت . حق معرفت .حق اطاعت . حق نصرت)

اخبار هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر همایش فجر فاطمی  توسط روابط عمومی سنگ اهن مرکزی ایران بافق برگزار گردید .

این مراسم که با حضور جمعی از خانواده محترم شهدا .ایثارگران و هیئت رزمندگان اسلام و مسئولین محترم شهرستان بود در سالن همایش های شرکت با حضور مهمان ویژه حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر ماندگاری و مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج رضا بذری برگزار گردید . حجه الاسلام و المسلمین دکتر ماندگاری طی سخنانی بیان داشتند .

خدای تبارک و تعالی من و شما را انسان خلق کرده فتبارک الله احسن الخالقین . زیباترین صورت موقعی است که به دینا می اییم .صورت صورت الهی است چون فطرت فطرت الهی است . حجه الاسلام جوادی املی میگوید در سوره ق ایه 22 امده است در لحظه مرگ چشم باطنی بعضی از افراد  باز می شود و میبینند که حیوان از دینا می روند و ان لحظه هیچ کار هم نمی توانند انجام دهند .روز قیامت هم بعضیها به شکل حیوان وارد محشر می شوند . همه دوست دارند انسان از دنیا بروند نه حیوان . خدا می فرماید انسان افریده شده است دوست دارم انسان از دنیا بروید. مطلب دوم بیان داشتند تاریخ می فرماید انسانها در خروجی از این دینا چهار دسته خارج می شوند 1. کسی که انسانیت خود را از دست داده حیوان است و ملعون . مثل چوب خشک و سنگ می شود.2عده ای مقبون می شوند و دسته سوم مقبوط مورد غبطه ( کسانی که یک درجه از انسانیت بالاتر رفتند) . دسته چهارم خیلی محدود هستند والسابقون سابقون اولئک المقربون . خیلی بالا رفتند . در همین جامعه ما هستند با ما بودند ولی خیلی بالاتر از ما رفتند . آنها مثل حضرت زهرا مدال طلا گرفتند . کسی که مدال طلا می گیرد شباهت زیادی به حضرت زهرا دارد . انقلاب اسلام ما اتفاق افتاد که مردم به پیروی از زهرای مرضیه مدال طلا بگیرند 232000شهید مدال طلا گرفتند . شهدای مدافع حرم مدال طلا گرفتند . اجر شهدا از مراجع دینی بالاتر است . هدف اصلی انقلاب این است که از یک بچه 14 ساله از اردبیل انسانی بسازد  که همه به حالش غبطه بخورند .چهار خصلت است که اگر حقش را ادا کنیم مثل حضرت زهرا مدال طلا خواهیم گرفت.(حق محبت . حق معرفت .حق اطاعت . حق نصرت)

رمز الگو گیری از حضرت زهرا سلام الله علیها است  . محبت به اهل بیت داشته باشیم . کسانی که حق محبت به اهل بیت را ادا کردند مدال طلا گرفته اند . در سوره توبه ایه 24 بیان شده (داستان حضرت ابراهیم و اسماعیل ) حضرت ابراهیم خدایش را بیشتر از فرزندش دوست می داشت . می خواست فرزندش را قربانی کند اما خدا به چاقو گفت نبرد. بعضیها به خاطر فرزندانشان و همسرانشان بی دین می شوند . باید فرزند و همسر را دوست بداریم خدا را بیشتر از همه دوست داشته باشیم . محسن حججی به همسر و فرزندش گفت مامان و همسر و فرزندم را دوست دارم ولی حضرت زینب سلام الله علیه را بیشتر دوست دارم . اگر می خواهیم مدال طلا بگیریم باید حق محبت به خدا و ائمه اطهار را یادمان نرود و حق معرفت به خدا و اهل بیت را فراموش نکنیم . حضرت زهرا با اینکه زهرا بود فکر نکرد از علی بیشتر می فهمد و حضرت عباس فکر نکرد که از امام حسین علیه السلام بیشتر می فهمد . اینها مدال طلای معرفت گرفتند .

اگر ولی به ما امر کند باید از دستور او اطاعت کنیم و بگوییم چشم ( حق اطاعت)و حق نصرت هرچه که داریم فدا کنیم تا آخرین نفر و نفس و تا اخرین قطره خون خود بایستیم .خدا می فرماید من کمک می کنم که انسانیت شما از بین نرود .

در خاتمه مداح اهل بیت با قرائت اشعار حماسی در خصوص ایام الله دهه فجر و مدیحه سرائی  شهادت حضرت زهرای اطهر  همه را به فیض رساندند .

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *