فداکاری آتش نشان یادآور حماسه های دفاع مقدس بود

خانه / استان ها / فداکاری آتش نشان یادآور حماسه های دفاع مقدس بود

حجت الاسلام حسینی درجلسه هفتگی نوجوانان و جوانان عاشورائی رزمندگان اسلام اشکفتک با تجلیل از ایثارگری آتش نشان در حادثه تهران گفت: فداکاری آتش نشان یادآور حماسه های دفاع مقدس بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسینی ادامه داد:با گرامیداشت دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی پیرامون احترام به والدین ، عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان، سانحه ساختمان پلاسکو و جان فشانی آتش نشان بویژه شهداِ آتش نشان و برپای هرچه با شکوهتر مجالس اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت:ایثار فداکاری و از خودگذشتگی آتش نشان در سانحه ساختمان پلاسکو به دنیا نشان داد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی باقدرت ایمان در برابر دشمن شکست ناپذیرند و برای امنیت و آسایش مردم از جان خویش می گذرند.

حجت الاسلام حسینی به اهمینت نماز اول وقت اشاره کرد و ادامه داد: جوانان ونوجوانان نماز اول وقت را به هیچ وجه به تاخیر نیندازند و قرآن  واحادیث اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام را سرلوحه کارها و زندگی روزمره خود قرار دهند تا به سعادت دست پیدا کنند.

وی گفت:بزرگان وعلمای ما با توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و تمسک به  قرآن منشأ خیر و برکات بودند.

حجت الاسلام حسینی برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:ما بایدبا توجه به فرمایشات ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای که راه روشن را به ما نشان میدهند ادامه دهنده خط خونین  امام و شهدا باشیم و از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

تلاوت قرآن کریم بصورت دسته جمعی،قرائت زیارت عاشورا و روضه و نوحه خوانی در رسائی اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام توزیع وصرف شام نذری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *