فراخوان تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

فراخوان تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

خانه / پیشنهاد ویژه / فراخوان تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع مردم تهران روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۵ عصر در میدان امام حسین علیه السلام با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار خواهد شد.

فراخوان تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز فلسطین از یک سو شاهد مقاومت جانانه و از سوی دیگر شاهد قتل عام مظلومانه است و آنچه که در فلسطین اشغالی می‌گذرد بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

وی گفت: فلسطین قهرمان با تمام وجود در برابر رژیم غاصب صهیونیست ایستاده و با قامت استوار از قدس شریف قبله اول مسلمین دفاع می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: فلسطین و فرزندان مقاوم فلسطین و پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم‌ سلیمانی شهید قدس مصمم هستند طومار ننگین رژیم صهیونیستی را در هم بپیچند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به شهادت مظلومانه کودکان و زنان فلسطینی بیان کرد: اگر چه سردمداران استکبار در برابر این همه درندگی و وحشیگری سکوت اختیار کرده‌اند ولی ملت‌های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز داشته‌اند.

فراخوان تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین
فراخوان تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

وی عنوان کرد: مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملت‌ها از تهران ام القرای جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات اسرائیل ابراز داشته و اعلام خواهند کرد که فلسطین تنها نیست.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: تجمع مردم تهران روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۵ عصر در میدان امام حسین علیه السلام با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی از مردم فهیم وانقلابی تهران درخواست کرد: با رعایت دقیق مسائل بهداشتی، با پرچم فلسطین، دست نوشته و جلوه‌های تبلیغی مناسب در این مراسم شرکت کرده و پیام حمایت خود از فلسطین را به دنیا مخابره کنند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *