فراخوان تمدید کارت عضویت و سطح بندی مداحان چهارمحال وبختیاری

خانه / استان ها / فراخوان تمدید کارت عضویت و سطح بندی مداحان چهارمحال وبختیاری

توسلی20

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌فراخوان برای تمدید کارت عضویت و سطح بندی مداحان مرکز استان از همزمان با ماه نزول قرآن آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضاتوسلی هدف از سطح بندی مداحان را شناسایی برای صدور کارت عضویت و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز مداحان و شاعران آیینی استان دانست.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، به لزوم بصیرت افزایی درجامعه اشاره کرد وگفت:مداحان وشاعران آیینی باید با برنامه ریزی جامع  ضمن بیان سیره ائمه اطهار علیهم السلام ، تشریح علل قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ترفندهای دشمنان اسلام در جنگ نرم را بیان کنند.

توسلی ادامه داد:دشمنان اسلام و انقلاب بدنبال بی تفاوت کردن نسل جوان و ترویج فرهنگ  غرب می باشند،اما آحاد مردم با بصیرت ایران اسلامی و تبعیت از ولایت ، به لطف خدا تاکنون ترفندهای استکباری را خنثی کردند.

وی ادامه داد:مداحان و شاعران آیینی با روشنگری و بیان توطئه های استکباری در شکست  نقشه های شوم دشمنان نقش مهمی دارند.

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان به تشکلهای مداحی درکشور اشاره کرد و افزود:کانون مداحان و شاعران آیینی ،هیأت رزمندگان اسلام، بسیج مداحان،بنیاد دعبل خزاعی و خانه مداحان ضمن حرکت در مسیر ارتقاء جایگاه مداحی، رسالتی بزرگ در معرفت افزایی، تعلیم و تربیت، بصیرت افزایی ، عرصه مهارتی  ومقابله با توطئه های دشمنان اسلام دارند.

توسلی به تشکیل جلسات خانه مداحان اشاره کرد افزود:با هماهنگی به عمل آمده روزهای سه شنبه اول هرماه (در فصل تابستان از ساعت 18) جلسات خانه مداحان در مرکز استان با حضور مداحان و شاعران آیینی استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از راه اندازی خانه مداحان در شهرکرد، در سایر شهرستان ها نیز مداحان اهلبیت علیهم السلام و شاعران آئینی برادر و خواهر، هر ماه یک جلسه تشکیل خواهند داد و یکی از اساتید پیرامون مسایل روز، احکام و اخلاق به ایراد سخن می پردازد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به برنامه های آموزشی مداحان اشاره کرد و گفت:با صدور مجوز و راه اندازی کارگاه آموزشی در سطح استان جمعی از خواهران و برادران برای شرکت درکلاس ها به مراکز آموزشی معرفی می شوند.

توسلی به ‌فراخوان وانجام مصاحبه با مداحان اشاره کرد وادامه داد:همزمان با ماه نزول قرآن، ماه مبارک رمضان در شهرکرد کار مصاحبه با مداحان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام آغاز شده و مقدمات انجام مرحله شهرستانی درسایر شهرستان ها در حال فراهم شدن است.

وی به اقدام ارزشمند بسیج مداحان در برگزاری کلاس های مداحی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: با تعامل بسیار خوب بسیج مداحان استان،برادران و خواهران مداح در کارگاه آموزش مداحی که هر هفته روزهای یکشنبه با حضور اساتید برجسته کشور بصورت ویدئو کنفرانس در مرکز استان و همزمان در سایر شهرستانها برگزار می شود شرکت می کنند و از هفته گذشته نیز قرارشد مداحان یکساعت قبل از آغاز ویدئو کنفرانس اجتماع ، تا حضور یکی از پیشکسوتان به قرائت ادعیه و مداحی پردازند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *