فرزند امام راحل در مراسم رونمایی از کتاب “فلسطین از منظر امام خامنه ای”

خانه / مطالب و رویدادها / فرزند امام راحل در مراسم رونمایی از کتاب “فلسطین از منظر امام خامنه ای”

دختر گرامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه تاکید کرد: تبری که امام به کمر رژیم صهیونیستی زد امام خامنه ای عزیز در گلوگاه این رژیم گذاشته است.

ویرایش جدید کتاب «فلسطین از منظر آیت الله سید علی خامنه ای» همراه با دو نسخه انگلیسی و عربی، در جریان ششمین کنفراس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مدعوین بین‌المللی رونمایی شد.

در جریان رونمایی از این کتاب، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی دختر گرامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین طی سخنانی ضمین تقدیر از رونمایی این کتاب گفت: حضرت امام چه زمانی که در نجف تشریف داشتند و چه در ایران سالها کارشان شناسایی دشمن به مردم و آگاه کردن آنان از نیات دشمنان بود و امام خامنه ای نیز این مسیر را بعد از امام ادامه  می دهند.
وی تصریح کرد: این کتابی که امروز از امام خامنه ای رونمایی می شود و درباره موضوع فلسطین است سرتاسرش اگاهی بخشی به مردم در خصوص نیات دشمنان مردم وئ دشمنان اسلام است.
دختر گرامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه تاکید کرد: تبری که امام به کمر رژیم صهیونیستی زد امام خامنه ای عزیز در گلوگاه این رژیم گذاشته است.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید با ذکر نکاتی از نگاه حضرت امام درباره مسأله فلسطبن افزود: فلسطین از دید ما یک مسئله سیاسی و انسانی نیست بلکه اعتقادی است و متاسفانه دولت های عربی و غربی این را نمی فهمند و لذا ابزار ان را هم ندارند که جلوی ایران را بگیرند.
به گفته سرکار خانم مصطفوی، جمهوری اسلامی، قبل از فعالیت های سیاسی روحیه عشق به ازادی را در بین ملت ها شعله ور می کند و این همان روش فکری امام راحل است و همین روش فکری از سوی امام خامنه ای نیز ادامه یافته و مصداق آن همین کتابی است که رونمایی می شود.

منبع:khamenei.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *