فرهنگ ایثار و شهادت موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد

خانه / استان ها / فرهنگ ایثار و شهادت موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در سالهای دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت بود که موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در سالهای دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت بود که موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین یادوراه شهدای بهداری رزمی لشکر قمر بنی هاشم  علیه السلام در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

دکتر مجید شیرانی رئیس  دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این یادواره گفت:شهدای بهداری فداکارانه در خدمت رزمندگان اسلام بودند وما وظیفه خود می دانیم از این عزیزان که دین، کیان، مرام و سرزمین ما حفظ کردندتکریم کنیم.

دکتر شیرانی  برگزاری این یادواره در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را ما به مباهات جامعه پزشکی استان دانست و افزود: اگر امروز در جامعه ما به راحتی زندگی می کنیم و با سرعت مضاعف و امنیت به مردم خدمت رسانی می کنیم این  به خاطر فداکاری شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد:بایدبه خود ببالیم که از بالنده ترین کشورهای دنیا در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و همین فرهنگ است که درمان بسیاری از دردهای جامعه است.

دکتر شیرانی در پایان افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس بر اساس محاسبات ظاهری همه موازنه های قدرت به نفع دشمن بود اما آن ها به فرمایش امام راحل حساب معنویت را نکردند و حقیقتا همین معنویت و فرهنگ ایثار و شهادت بود که موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد.

در این مراسم معنوی از خانواده شهیدان آتش افزا، همتی، آذریان، قاسمی، امیدی، طاهری، کاویانی و احمدی تجلیل و از تلاش های ارزنده  جراح  و چشم پزشک برجسته کشور آقای دکتر حسن رزمجو تقدیر به عمل آمد.

توصیف رشادت شهیدان و رزمندگان کادر پزشکی، اجرای دکلمه، پخش نماهنگ ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و مرثیه سرایی بر مصیبت های سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام همچنین سخنرانی سردار فتحیان مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی و حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان از مهم ترین برنامه های اجرایی این یادواره بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *