فعالیت ۱۶ گروه جهادی رزمندگان گیلان در مقابله با کرونا

فعالیت ۱۶ گروه جهادی رزمندگان گیلان در مقابله با کرونا

خانه / اختصاصی هیأت / فعالیت ۱۶ گروه جهادی رزمندگان گیلان در مقابله با کرونا

مسئول هیات رزمندگان گیلان گفت: ۱۶ گروه جهادی در این استان برای پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت بهداشتی انجام می‌دهند و باتوجه به رویکرد جوان‌گرایی در برنامه‌ریزی‌ها، مسئولان هیات‌ها را از بین جوانان انتخاب می‌کنیم.

فعالیت ۱۶ گروه جهادی رزمندگان گیلان در مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، سردار محمد حسن حاتمی روز چهارشنبه در آئین معارفه مسئول هیات رزمندگان اسلام آستارا در این شهرستان گفت: گروه های جهادی با مشارکت خیران از اواخر اسفندماه در زمینه ضدعفونی معابر، عابر بانک ها، اماکن عمومی و توزیع ماسک و دستکش فعالیت می کنند.

فعالیت ۱۶ گروه جهادی رزمندگان گیلان در مقابله با کرونا
فعالیت ۱۶ گروه جهادی رزمندگان گیلان در مقابله با کرونا

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نقش و اهمیت جوانان در جامعه تاکید کرده اند و فعالیت پیرامون برنامه های مذهبی و قرآنی باید محور برنامه های آنها باشد.

وی افزود: زمینی در جوار مزار شهدای گمنام آستارا برای ساخت مهدیه اختصاص یافته است و با مشارکت فرمانداری، شهرداری و سپاه ساخته خواهد شد.

حاتمی گفت: تظاهرات استکبارستیزانه مردم آمریکا در اعتراض به سیاست های آن کشور و بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اروپایی نشانگر اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت است.

امام جمعه آستارا هم در این آئین اظهار کرد: هیات رزمندگان، ظرفیت بزرگی برای انتقال مفاهیم جهبه، جهاد و شهادت به نسل‌های جوان است.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ ‌نیا افزود: هیات رزمندگان آستارا باید به قطب فرهنگی تبدیل و برنامه‌های دینی و مذهبی با محوریت این هیات و با حضور یادگاران انقلاب و دفاع مقدس برگزار شود.

در این آئین از زحمات اسماعیل موسوی قدردانی و محمد داداش زاده اصل به عنوان مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان آستارا منصوب شد.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی بسیاری از اجتماعات و اماکن شده و ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی، بهترین راهکار مقابله با شیوع آن است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و هیات رزمندگان اسلام در این شهرستان دارای بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *