فلسطین مسئله جهان اسلامی و آرمان بلند دینی است

خانه / استان ها / فلسطین مسئله جهان اسلامی و آرمان بلند دینی است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فلسطین مسئله جهان اسلامی و آرمان بلند دینی است، گفت: مسلمانان نباید در این مسئله کوتاه بیایند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فلسطین مسئله جهان اسلامی و آرمان بلند دینی است، گفت: مسلمانان نباید در این مسئله کوتاه بیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به محروم بودن کشور از فواید برجام، اظهار کرد: در حال حاضر اروپاییان به دنبال خریدن زمان هستند که این به نفع کشور ما نیست.

وی افزود: ما عهدشکن نیستیم و باید منتظر عملکرد طرفین برجام باشیم.

امام نمازجمعه شهرکرد اضافه کرد: در این شرایط رؤسای قوا نباید به گونه‌ای حرف بزنند که کشور دچار چالش شود و به موضع‌گیری علما و رسانه‌ها منتج شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با تأکید بر اینکه توان کشور باید برای حل مشکلات داخلی، نارسایی‌ها، مطالبات مردم و تولید و اشتغال باشد، ادامه داد: با توجه به شعار امسال، مسؤولان باید خودشان را آماده پاسخگویی به مردم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:انتظار مردم در این شرایط حاشیه‌سازی نیست، انتظار مردم گره‌گشایی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حادثه غم‌بار و غم‌انگیز نفت‌کش سانچی و جان‌باختن هموطنان، افزود: برای عزیزانی که دور از وطن و خانواده در حال خدمت‌رسانی به کشور هستند باید دعا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه امروز به مناسبت پیروزی‌های مقاومت، حماس و مبارزان فلسطینی در مقابل صهیونیستی‌ها به نام غزه نامگذاری شده است، ادامه داد: گروه‌های فلسطینی درک کردند که ایران اسلامی پشتیبان فلسطین است و این پشتیبانی به‌عنوان آرمان دینی است.

وی اضافه کرد: بنا بر فرموده امام راحل وظیفه هر مسلمان در مسئله فلسطین، همان وظیفه مسلمانان فلسطینی است که از خانه و وطن خود دفاع می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فلسطین مسئله جهان اسلامی و آرمان بلند دینی است، گفت: مسلمانان نباید در این مسئله کوتاه بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: به زودی شاهد پیروزی فلسطین و شکست رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها)، اضافه کرد: این بانوی قهرمان و پربرکت در سایه گره خوردن تمام عیار با خداوند به اسوه صبر، بصیرت، علم و مقاومت تبدیل شد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بانوان بدانند در هر جایی که باشند اگر دستانشان را از ایمان خدا پر کنند، خداوند به وجودشان برکت می‌بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نکونام با اشاره به نزدیک شدن به دهه مبارک فجر گفت: با وجود محاصره فرودگاه توسط نیروهای بختیار مردم با شعارهای کوبنده و تجمعات پی درپی طاغوت را از بین بردند و امام راحل 12 بهمن به کشور وارد شدند و انقلاب اسلامی حرکت خود را آغاز کرد.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *