قدردانی از پرستان بیمارستان هاجر شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / قدردانی از پرستان بیمارستان هاجر شهرکرد + تصویر

در سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم سلام الله علیها و روز پرستار از تلاش خالصانه پرستاران بیمارستان هاجر سلام الله علیها شهرکرد با تقدیم گل قدردانی شد.

قدردانی از پرستان بیمارستان هاجر شهرکرد

در سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم سلام الله علیها و روز پرستار از تلاش خالصانه پرستاران بیمارستان هاجر سلام الله علیها شهرکرد با تقدیم گل قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از بسیجیان پایگاه های مسجدجامع شهرکرد، جانشین فرماندهی ناحیه، مسئول حوزه مقاومت حضرت زهرا سلام الله علیها شهرکرد و مدیران هیأت رزمندگان اسلام و پیروان عترت استان، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان و حضور در بیمارستان هاجر سلام الله علیها این شهر و تقدیم گل به پرستاران روز پرستار را تبریک گفتند.

در این برنامه معنوی حضار خجسته میلاد با سعادت دُرّ درخشان مهر و عاطفه، مظهر صبر و شکیبایی و تجسم عینی علم و عفاف و حجاب، پرستار زخم های به خون نشسته صحنه کربلا، عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، روز جاری عاطفه ها، روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان، روز افتخار انسان به انسانیّت را به پرستاران این فرشتگان سفید پوش تبریک گفتند و با تقدیم شاخ های گل از تلاش خالصانه ی پرستاران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بویژه مجاهدت سفیران سلامت در دوران کرونا قدردانی کردند.

بازدید از نمایشگاه آثار هنری پرستاران از دیگر برنامه های این روز بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  زهر ایمانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *