قرآن کتاب هدایت است

خانه / استان ها / قرآن کتاب هدایت است

خداوندقرآن مجید را برای هدایت بشر نازل کرده است.

جلسه هفتگی نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک همزمان با هفته مبارک بسیج برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم حجت الاسلام ریاحی نسب با گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت و شکست داعش گفت: اخلاص ،ایثار ،فداکاری، از خود گذشتگی،اطاعت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان اسلام  بود.

وی ادامه داد:شیطان بزرگ و دشمنان اسلام با تمام توان از صدام حمایت کردند امادر مقابل اراده فولادین و الهی بسیجیان و رزمندگان اسلام شکست خوردند.

حجت الاسلام ریاحی نسب گفت: استکبار جهانی و با پول و حمایت آل سعود،داعش و گروهای تکفیری را برای  اسلام هراسی در جهان  ایجاد کردند و در نظر داشتند حکومتی را در مقابل اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآل وسلم قراردهند.

وی ادامه داد:به فضل خداوند سبحان بامجاهدت رزمندگان مقاومت ،مدافعان حرم و هدایت و رهبری ولی امر مسلمین جهان و مرجعیت عراق و سیدحسن نصرالله، بسیجیان و فرماندهان مقاومت در سوریه و عراق همچنین فرماندهی سردار فاتح جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی، گروهای تکفیری و داغش شکست خوردند و مردم این مناطق از ظلم گروهای تکفیری نجات پیدا کردند.

حجت الاسلام ریاحی نسب در بخش دیگر سخنان خود افزود: آنچه را که مردم برای هدایت به آن نیاز داشتند خداوند بر پیامبر هر عصر و دوره ای وحی می کرد.

وی با اشاره به آیه شریفه “ذَالِكَ الْكِتَابُ لَا رَ‌يْبَ فِيهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِينَ” گفت:قرآن به عنوان آخرین کتاب آسمانی ؛ همانگونه که خداوند در وصف آن فرموده آن کتاب با عظمتی است که شک در آن راه ندارد؛ و مایه هدایت پرهیزکاران است.

شایان ذکراست:نظیر این مراسم با حضور فرمانده پایگاه مقاومت ابوذرغفاری اشکفتک نیز برگزارشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،برگزاری مسابقه از سخنان روحانیون مدعو در جلسات، قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا ،نوحه خوانی و تجلیل از اسماعیل تقیان فرمانده پایگاه مقاومت ابوذرغفاری اشکفتک از دیگر برنامه های جلسات هفتگی نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *