قرار عاشقی؛ هیأت مجازی دربام ایران+ تصویر

خانه / استان ها / قرار عاشقی؛ هیأت مجازی دربام ایران+ تصویر

بیست وششمین شب از این مراسم در سومین شب جمعه از ماه شریف شعبان ساعت ۲۱ با حضور جمعی از مداحان شهرکرد برگزارشد.

بیست وششمین شب از این مراسم در سومین شب جمعه از ماه شریف شعبان ساعت ۲۱ با حضور جمعی از مداحان شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  برنامه “قرارعاشقی”باحضور قاریان و کارشناسان دینی چهارمحال‌وبختیاری هرشب ساعت۲۱درصفحه مجازی «نهضت اسلامى» به صورت زنده پخش می‌شود.

با شیوع بیماری کرونا واعلام مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور در راستای عدم تشکیل اجتماعات بزرگ مردمی تا رفع ویروس منحوس کرونا از کشور ،هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام،بسیجیان با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی ، کانون مداحان و بسیج مداحان در سطح کشور اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شامل: تلاوت قرآن ، سخنرانی، قرائت ادعیه، مداحی و مولودیه خوانی در اعیاد وموالید این ماه های با فضلیت نمودندکه با استقبال مردمی  در ماه های معنوی رجب و شعبان در فضای مجازی  با عنوان “هیئت تعطیل نمی‌شود” مواجه شد.

بیست وششمین شب از این مراسم در سومین شب جمعه از ماه شریف شعبان ساعت ۲۱ با حضور جمعی از مداحان شهرکرد برگزار شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید با نوای قاری ممتاز استان کربلایی صادق حیدری و سخنرانی حجت الاسلام حجت‌پناه ادامه یافت و با قرائت فرازهایی از دعای کمیل با نوای مداح اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام حاج منوچهر نجفی این مراسم خاتمه یافت.

دراین مراسم حجت الاسلام ابراهیم حجت پناه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد، به روایتی از حضرت امام جعفرصادق علیه السلام اشاره کرد گفت: آن امام همام فرمودند” الناس كلهم هالكون الا العالمون و العالمون كلهم هالكون الا العاملون و العاملون كلهم هالكون الا المخلصون و المخلصون في خطر عظيم” ، همه ی مردم در معرض هلاكت قرار دارند، جز انسانهاي عالم و آشناي به دين؛ عالمان همگي در معرض هلاكت هستند، جز عمل كنندگان به دين؛ عمل كنندگان نيز همگي در معرض هلاكت هستند،‌ جز اخلاص پيشگان و مخلصان نيز در موقعيتي سترگ و در معرض خطري عظيم قرار دارند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد ادامه داد: انسانهاي مخلص در معرض خطر شيطان قرار مي‌گيرند، شيطان با وسوسه ی پيوسته ی خود مي‌كوشد تا با وارد كردن نوعي ريا و تظاهر ارزش اعمال مؤمنان مخلص را از بين ببرد.

وی با تجلیل از کارد درمانی کشور که برای نجات بیماران کرونایی تلاش می کنند افزود: از موقعیت خطر نباید غافل باشیم، باید تمرین کنیم در شرایط خطر  آماده باشیم تا با سربلندی و موفقیت از این مدحله بیرون شویم.

گفتنی است: قبل از آغاز رسمی مراسم قرار عاشقی جمعی از مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام به مداحی پرداختند.

شایان ذکر است:”هیئت مجازی” برای برگزاری مراسم معنوی درسایر هیئات مذهبی، بسیجی و رزمندگان اسلام در سطح استان فعالیت خودرا آغاز کردند و در شهرکرد نیز هیئات رایت العباس، عاشقان ولایت، انصار المهدی ارواحنافداه ، رزمندگان اسلام … برگزار کننده برنامه های سخنرانی، ادعیه و مداحی در فضای مجازی هستند.

این برنامه از سوم فروردین ۱۳۹۹هر شب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام به آدرس «nehzat-eslami-chb» به صورت زنده پخش می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی از قبیل قرائت قرآن، سخنرانی و مداحی است.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *