قرار عاشقی ؛برپایی هیئت مجازی در اشکفتک

خانه / استان ها / قرار عاشقی ؛برپایی هیئت مجازی در اشکفتک

با توان ما هیئت تعطیل نمی شود/ تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سخنرانی و مداحی در هیئت مجازی برگزار می شود.

با توان ما هیئت تعطیل نمی شود/ تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سخنرانی و مداحی در هیئت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛با توجه به گسترش ویرو کرونا و عدم برگزاری مجالس با حضور مردمی هیئات مذهبی در کشور اقدام به  برگزاری مجالس وعظ ،خطابه و سخنرانی درمنازل با استفاده از فضای مجازی  نمودنند که با استقبال  مردم مواجه شده است.

در این راستا و برای بهره مندی از فضایل ماه پرخیر و برکت رجب مراسم سخنرانی و مداحی در شهرکرد با استفاده از فضای مجازی برگزا می شود.

هفتمین شب این مراسم معنوی به میزبانی جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم حجت پناه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

همچنین آیات نورانی قرآن مجید را قاری ممتاز استان کربلایی صادق حیدری قرائت و کربلایی ابراهیم نوروزی نیز به مداحی خواهد پرداخت.

همه دعوتید در منازل خود روز شنبه:  9 فروردین 1399ساعت:  21 با مراجعه به آدرس مجازی هیئت: صفحه اینستاگرام به نشانی nehzat_eslami_chb در از این مراسم معنوی شرکت داشته باشند.

شایان ذکراست: این مراسم معنوی از حسینیه گلزار شهدا و در جوار مرقد مطهر شهدای شهر اشکفتک به صورت زنده و مستقیم  پخش می شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *