قصه تنهایی «بابارجب» تمامی ندارد!

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / قصه تنهایی «بابارجب» تمامی ندارد!

حاج رجب محمدزاده نانوای بسیجی سال ۱۳۶۶ در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با ۷۰ درصد جانبازی در هیاهوی شهر به فراموشی سپرده شده است.

حاج رجب محمدزاده نانوای بسیجی سال 1366 در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با 70 درصد جانبازی در هیاهوی شهر به فراموشی سپرده شده است.

قصه بابا رجب و تنهایی‌هایش همچنان ادامه دارد، جانباز 75 درصد مشهدی که سال‌ها تنها آرزویش دیدار با مقام معظم رهبری بود و پس از پیگیری‌های متعدد از سوی رسانه‌ها موفق شد در نوروز 94 با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشد و به آرزوی دیرینه خود برسد.

اما امروز تنهایی‌های بابا رجب همچنان ادامه دارد و مسئولان او را با مشکلاتش تنها گذاشته‌اند. حاج رجب محمدزاده نانوای بسیجی سال 1366در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره صورت خود را از دست داد و امروز با 70درصد جانبازی در هیاهوی شهر به فراموشی سپرده شده است. ما امروز دوباره به سراغ بابا رجب رفتیم تا از وضعیت جسمی و روحی و شرایط زندگیش مجدداً باخبر شویم.

فرزند بابارجب در این زمینه گفت: دیدار با مقام معظم رهبری در روحیه بابا رجب تاثیر زیادی داشت و ما هیچ‌وقت آن روز را فراموش نمی‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه مسئولان زیادی از شرایط زندگی بابا رجب با خبر شدند، اما هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت جسمی و مادی پدرم نشد، هنوز پدر من با شرایط سخت جسمانی‌ای که دارد، مستاجر است و هیچ اقدامی برای تهیه مسکن با وجود وعده‌هایی که داده شد، صورت نگرفته است.

محمدزاده عنوان کرد: پدرم به دلیل شرایط صورتش، دهانش زخمی و عفونی شده است. قبل از عید نوروز وضعیت نامساعد و نگران‌کننده‌ای داشت و با توجه به اینکه پزشکان در جریان وضعیت بابا رجب نیستند، بدون رسیدگی مناسب از کنارش رد می‌شوند.

فرزند بابا رجب اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی رسانه‌ها داشتند، اما از نظر جسمی و وضعیت مسکن شرایط پدرم تغییری نکرده است. در عین حال نگاه مردم نسبت به بابا رجب بسیار تغییر کرده است. مردم در گذشته به چشم یک بیمار به او می‌نگریستند و اکنون با شناختی که از او پیدا کرده‌اند، می‌دانند که یک جانباز است و این برای بابا بسیار ارزش دارد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعد از مدتی که همه به‌دنبال بابا رجب بودند، حالا او را به حال خود رها کرده‌اند و هیچ‌کس سراغی از وضعیت بابا نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *