قنادزاده در گفتگو با خبرنگار واحد عترت | سبک زندگی اسلامی محور نشست های خواهران است

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / قنادزاده در گفتگو با خبرنگار واحد عترت | سبک زندگی اسلامی محور نشست های خواهران است

سبک زندگی اسلامی محور نشست های خواهران عترت هیأت رزمندگان شهرستان برخوار است.

زهرا قناد زاده مدیر عترت خواهران هیأت رزمندگان شهرستان برخوار؛ با بیان اینکه بانوان، نقش بسزایی در جامعه کنونی، بویژه در محافل و مجالس مذهبی خاص بانوان ایفا می کنند، اظهار کرد: نقش تاثیرگذار و مهم بانوان در جامعه غیر قابل انکار است و امروزه بانوان فعال در زمینه های فرهنگی و مذهبی، می توانند در تحقق موضوع سبک زندگی اسلامی نقش خوبی را ایفا کنند.

وی افزود: هیأت بانوان عترت رزمندگان اسلام در شهرستان برخوار با تشکیل سلسله جلسات هم اندیشی و بصیرتی اقدام خوبی را در ارتباط با مسائل فرهنگی داشته است.

مسئول پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام شهرستان برخوار؛ با اشاره به نشست های اخیر هیأت بانوان عترت این شهرستان، بیان کرد: در نشست اخیر به مناسبت اعیاد گذشته، حاضران در جلسه از نکات مهم و ارزنده سخنران مدعو بهره مند شدند.

وی افزود: در این نشست ها به موضوع سبک زندگی اسلامی و بهره مندی بانوان از سیره اخلاقی اهل بیت(علیهم السلام) پرداخته شد.

قناد زاده، اضافه کرد: در هیأت پیروان عترت بانوان شهرستان برخوار، اساتید مدعو، پیرو مکارم اخلاق که از صفات رفتاری پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله وسلّم) بوده است مطالبی را بیان داشته اند.

مدیر هیأت پیروان عترت خواهران رزمندگان شهرستان برخوار اظهار کرد: سلسله نشست های اخیر به موضوع بهره برداری از سبک زندگی اهل بیت(علیهم السلام) و استفاده ی مخاطبان از روایات امامان برای زندگی ایده آل و خوب مطرح شده است.

این فعال فرهنگی_مذهبی به سخنان کارشناس ارزشیابی آموزش و پرورش شهرستان برخوار پیرامون موضوع الگو برداری از سیره اخلاقی اهل بیت(علیهم السلام) بویژه حضرت زهرا(سلام الله علیها) در هیأت پیروان عترت بانوان این شهرستان اشاره کرد و افزود: کارشناس مدعو خطاب به بانوان گفت، خانواده ها نباید اجازه بدهند تا بین خودشان و اهل بیت(علیهم السلام)، فاصله ای از نظر اخلاقی و رفتاری ایجاد گردد، لذا به گونه ای رفتار کنیم که زینت اهل بیت(علیهم السلام) باشیم.

یادآور میشود؛ “علاقه بندان” کارشناس ارزشیابی آموزش و پرورش شهرستان برخوار، در جمع بانوان هیئت رزمندگان اضافه کرد: اگر مادران، بدانند در قبال زحمت خانه داری، قناعت و خدمتی که در مسیر زندگی و فرزندداری انجام می دهند، تحت عنایت خداوند هستند و اجر و پاداش دارند و خداوند عمل نیک آنان را عبادت محسوب می کنند، هیچگاه در این حرکت نیک و زیبای خانه داری خسته نخواهند شد.

وی با بیان اینکه ما باید درصدد رفع عیب ها و آسیب های شخصی خودمان باشیم، افزود: خداوند متعال بخشنده، مهربان و ستّار العیوب است، لذا ما نیز باید نسبت به یکدیگر اهل مدارا، بخشش، مهربانی باشیم و عیب دیگران را فریاد نزنیم.

قناد زاده مسئول پیروان عترت شهرستان برخوار در پایان صحبت های خود با خبرنگار واحد عترت در این شهرستان؛ اظهار کرد: در نشست هیأت بانوان عترت، مسابقه ی فرهنگی برگزار و از نفرات برتر و خادمان فعال نیز، تجلیل به عمل میآید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

انتهای خبر/

 

یک دیدگاه

  1. ممنون اطلاعات کاملی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *