مؤمن متقی، زیر چتر ولایت است

خانه / استان ها / مؤمن متقی، زیر چتر ولایت است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به انتخابات آتی مطرح کرد؛برخی به دنبال دو قطبی کردن کشور و به راه انداختن فتنه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام گلپایگانی در جمع مردم شهرکرد گفت:متأسفانه در این ایام افرادی قصد دو قطبی کردن کشور و به راه انداختن فتنه را داشته و تلاش دارند میان جریان‌ های مختلف تفرقه ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به آیات ۱۱۵ و ۱۱۶ سوره توبه اشاره کرد و با بیان اینکه قرآن کریم لازمه ایمان را قرار گرفتن در مسیر برائت از کفر و شرک می ‌داند، اظهار کرد:انسان مؤمن قطعا خیر و عزت جامعه ایمانی را می‌ خواهد و مؤمنان باید تلاش کنند با همه توان در جهت تحقیر دشمنان وارد میدان عمل شوند و این کار آسانی نیست.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه هر تصمیمی در زندگی گرفته می ‌شود ممکن است نتیجه خیر یا شر داشته باشد، تصریح کرد: دغدغه اهل تقوا این است که هر تصمیمی می گیرند عاقبت خیر را به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد:مؤمن متقی، مستقل بوده و راه اصلی او حزب الله و قرار گرفتن زیر چتر ولایت است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به ایام معنوی مراسم اعتکاف، گفت: خوشبختانه مردم زیبایی این امر پسندیده را درک کردند و در این ایام یکدیگر را تشویق و حمایت می‌ کنند و این حرکتی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد: خوشبختانه هر ساله با پایان یافتن ایام اعتکاف استقبال خوبی همراه با نشاط و شادمانی از طرف خانواده‌ها انجام می ‌شود که راهی برای تشویق شدن افراد معتکف است.

وی فضای اعتکاف را مصونیت ‌بخش دانست و افزود: هر قدر این زیبایی ‌ها را در جامعه بیشتر گسترش دهیم، خطر دشمن و تهاجم فرهنگی را ابتر کرده ‌ایم.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی، تصریح کرد: خوشبختانه نیروی زمینی ارتش و نیروهای مسلح مکتب قهرمان و متکی بر ایمان و سلاح‌ های مدرن هستند و در هر جایی که مأموریت داشته باشند، با صلابت و قوی، به منظور سرکوب کردن دشمن خبیث حضور می ‌یابند.

امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، گفت: متأسفانه در این ایام افرادی قصد دوقطبی کردن کشور و به راه انداختن فتنه را داشته و قصد دارند میان جریان‌ های مختلف تفرقه ایجاد کنند که مردم مؤظفند مراقبت لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: لازم است مردم با بصیرت و آگاهی، ترفندهای دشمن را در امر انتخابات شناخته و همواره از فتنه ‌های دشمنان آگاهی داشته باشند تا بتوانند فتنه را در جامعه خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی قصد متزلزل کردن کشور را دارند، تصریح کرد : مردم اهل بصیرت بایستی بیدار باشند و به این کارها توجهی نکنند و به یکدیگر یادآوری کنند که نقشه دشمن فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه در این میان کار شیطنت ‌آمیزی هم انجام گرفته و آن تطهیر چهره خبیث، منفور و خشن منافقان است، تصریح کرد: مگر منافقان کم در این کشور خیانت کردند، مگر کم خون ریختند، به هیچ‌ کس رحم نکردند، سال‌ هاست در پناه دشمن زندگی می ‌کنند، از آن‌ها روزی می‌ خورند، تحت حمایت آنها مانده‌اند، چطور می‌شود این چهره را تطهیر کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اگر آنها اعدام نمی ‌شدند، چیزی از کشور باقی نمی ‌گذاشتند، مردم یک روز رنگ آرامش نمی ‌دیدند، اعدام چند تن از منافقان از خدمات بزرگ به نظام بود؛ چرا که جلوی فتنه‌ های آن‌ها گرفته شد و آنها وادار به فرار و پناه گرفتن در سایه دشمن شدند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه منافقان خودشان رسما اعلام کردند که مارکسیست ‌اند و به تمام ارزشهای نظام اسلامی پشت ‌پا زدند، افزود: دشمنان بدانند مردم جنایتهای منافقان را فراموش نمی ‌کنند، آنها در حدی نیستند که حتی راجع ‌بهشان حرف زده شود، چهره آن‌ها پاک‌شدنی نیست و مردم خواهان نابودی آنها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *