ماجرای توسل حُرّ مدافعان حرم به امام حسین علیه السلام

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / شهدا / مدافعان حرم / ماجرای توسل حُرّ مدافعان حرم به امام حسین علیه السلام

مادر شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» با ذکر خاطره‌ای از این شهید گفت: تصور ما این بود که مجید در حال فراهم کردن مقدمات سفر به آلمان است که بعداً متوجه شدیم برای آموزش اعزام به سوریه تلاش می‌کند.

به نقل از خبرگزاری دفاع پرس؛ مادر شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» که مشهور است به «حر شهدای مدافع حرم»، در گفت‌وگویی، با ذکر خاطره‌ای از این شهید اظهار داشت: یکسال قبل از سوریه رفتنش، به کربلا رفت و در آنجا از امام حسین علیه السلام طلب کمک و عاقبت بخیری کرد.

وی ادامه داد: وقتی مجید از کربلا برگشت، واقعاً تحول خاصی در درون او ایجاد شده بود و حتی وابستگی‌اش به قلیان کشیدن را قطع کرد و کنار گذاشت.

مادر شهید قربانخانی اضافه کرد: یک روز به ما گفت که می‌خواهد برای کار به آلمان برود و تصورش این بود که اگر موضوع رفتن به سوریه را با ما مطرح کند، با رفتنش مخالفت می‌کنیم. شب‌ها دیر به خانه می‌آمد و بسیار خسته بود. من فکر کردم او با دوستانش به تفریح‌های آنچنانی می‌رود و تصور ما این بود که مجید در حال فراهم کردن مقدمات سفر به آلمان است که بعداً متوجه شدیم برای آموزش اعزام به سوریه تلاش می‌کند و این اتفاق نیز افتاد و او راهی جبهه‌های مقاومت شد.

شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» سال 1369 در تهران متولد شد که در سال 94 به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهر او بر اثر انفجار از بین رفت.

به کانال هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *