مادرشهیدان عباسی گفت:افتخار می کنم چنین فرزندانی داشتم که فدای اسلام وامام حسین شدند

خانه / استان ها / مادرشهیدان عباسی گفت:افتخار می کنم چنین فرزندانی داشتم که فدای اسلام وامام حسین شدند

مادرشهیدان عباسی در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد با این خانواده گفت: افتخار می کنم چنین فرزندانی داشتم که فدای اسلام ، قرآن و امام حسین علیه السلام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مادر شهیدان آیت الله و منصور عباسی بیان کرد:من همیشه با خودم می گفتم ای کاش در دوران حضرت امام حسین علیه السلام زنده بودیم و در رکاب آن حضرت حضور داشتم.

وی افزود: من توان دفاع از حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را ندارم اما دوست داشتم10 فرزند دیگر می داشتم و آنها در راه حضرت زینب(سلام الله علیها) فدا شوند.

مادرشهیدان عباسی در پایان اظهار کرد:انشاالله حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)یاور مقام معظم رهبری، علما، کشور و نهضت امام خمینی(ره) باشد و شاهد باشیم این نهضت به ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) متصل شود.

شایان ذکراست: منصور عباسی هفشجانی از رزمندگان اسلام و مدافعین حرم در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) سه روز گذشته در نبرد با تروریست‌های تکفیری به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید مدافع حرم “منصور عباسی” برادر شهید “آیت الله عباسی” است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل گردید.

 دراین راستا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکردحجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام،مسئول نمایندگی ولی فقیه استان وجانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)،مدیرکل بنیادشهید، فرماندارشهرکرد وجمعی دیگرازعلما ،مسئولین استان، همزمان و همسایگان با خانواده شهید مدافع حرم منصور عباسی دیدار کردند.

سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،سخنان فرزند ، مادر و همسرشهیدعباسی و مداحی یکی از مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این دیدار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *