ماه رمضان فرصت اجابت دعا، استغفار و آمرزش است

خانه / استان ها / ماه رمضان فرصت اجابت دعا، استغفار و آمرزش است

حجت الاسلام عباس رضی گفت: روزه داری موجب خیر و برکت در جامعه و خانواده های با ایمان می شود و خانواده ها باید فرزندان و نسل های امروزی را با برکات و معنویات فراوان این ماه بزرگ آشنا کنند.

حجت الاسلام عباس رضی گفت: روزه داری موجب خیر و برکت در جامعه و خانواده های با ایمان می شود و خانواده ها باید فرزندان و نسل های امروزی را با برکات و معنویات فراوان این ماه بزرگ آشنا کنند.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عباس رضی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ، گفت: بزرگان، علما و عرفای ما، ماه مبارك رمضان را آغاز سال عبادی مي‌دانند كه يكی از مهم‌ترين امتيازهای اين ماه آسمانی است.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام سامان افزود: همان‌طور كه آغاز سال شمسی ما از ابتدای بهار است و سال قمری هم با ايام محرم آغاز می شود، ماه رمضان نيز آغاز سال عبادی است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند متعال فرصت‌های زیادی را پیش روی ما قرار می دهد تا توشه جمع کنیم و یکی از این فرصت‌های مناسب، ماه مبارک رمضان است و ما باید درک کنیم که این ماه یک نعمت بزرگ الهی است و بهترین استفاده را برای ترک گناه در این ماه ببریم.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام سامان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت اجابت دعا، استغفار وآمرزش است و روزه داری موجب خیر و برکت در جامعه و خانواده های با ایمان می شود و خانواده ها باید فرزندان و نسل های امروزی را  با برکات و معنویات فراوان این ماه بزرگ آشنا کنند.

 

حجت الاسلام رضی تصریح کرد: در این ماه عزیز باید دو چیز را از خدا طلب کنیم یکی اینکه بتوانیم روزه بگیریم و دوم اینکه بتوانیم قرآن بخوانیم، زمانی که روزه می گیریم باید چشم را از نگاه حرام ببندیم و چشم و گوش و زبان همه باید روزه باشند، روزه گرفتن فقط نخوردن نیست؛ بلکه همه اعضا و جوارح ما باید از گناه دوری کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد: بهترین عمل در ماه مبارک رمضان ترک گناه است و اگر کسی با صفای باطن درب خانه خدا را بزند، خداوند دست رد به سینه اش نمی زند. در ماه مبارک رمضان درهای جهنم بسته می شوند و دست و پای شیطان در غل و زنجیر خواهد بود و حتی در این ماه هر لحظه خواب روزه دار عبادت محسوب  می شود، پس در این ماه شایسته است ظالم از ظلم دست بکشد ، فاسق از فسق دست بکشد و هر آنچه که انجام می دهد و ناپسند است کنار بگذارد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *