ماه محرم، عامل حیات اسلام است

خانه / استان ها / ماه محرم، عامل حیات اسلام است
 گردهمای14
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ماه محرم، عامل اصلی تنفس، حیات و زنده شدن اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی،در گردهمایی مسوولان هیئات مذهبی و کانون مداحان  وشاعران آیینی شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: بیان و یادآوری پیام ها و رشادت های امام حسین علیه السلام، باعث حیات بخشیدن دوباره به اسلام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال آن هستند که فضا را برای اسلام تنگ و عرصه را محدود کنند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمنان در عصر حاصر از طریق اطلاع‌رسانی و فضاهای مجازی، با انواع تکنیک ها برای جلوگیری از رشد اسلام فعالیت می‌کنند اما با فرارسیدن ماه محرم، تلاش های آنان بی ثمر و بی اثر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام بیان داشت: آشنایی با سیره اخلاقی، عبادی و سیاسی امام حسین علیه  السلام و حرکت در مسیر آن، از اسیر شدن در دام شیطان جلوگیری می‌کند.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: تمامی وجود امام حسین علیه السلام عشق به خداوند و ایثار در مسیر حضرت حق تعالی بوده و فعالان این حوزه نیز باید محو خداوند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام عنوان داشت: امروز قیام امام حسین علیه السلام با یک خطر جدی بنام استحاله مواجه شده و کنار آمدن با عربستان، باعث حاکم شدن اسلام عربستانی، آمریکایی و داعشی می‌شود.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: اگر در آن دوران هم امام حسین علیه السلام کوتاه می آمد، چیزی بنام اسلام اموی رشد می یافت.

نماینده ولی فقیه در استان یادآورشد: نهضت ما نیز برگرفته از نهضت امام حسین علیه السلام و برخاسته از قیام کربلاست.

گفتنی است در گردهمایی مسوولان هیئات مذهبی و کانون مداحان  وشاعران آیینی شهرستان شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

گزارش تصویری: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *