ما هرگز نمی گذاریم سلاح پدرمان برزمین بماند / راه پدرم ادامه دارد

خانه / استان ها / ما هرگز نمی گذاریم سلاح پدرمان برزمین بماند / راه پدرم ادامه دارد

یاد بود

در مراسم گرامیداشت یاده خاطره سردار شهید عزت الله سلیمانی که  با حضور پر شور مردم و مسئولین استان برگزار شد فرزند شهید به بیان ویژگی هایی از پدر شهیدش پرداخت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ رضا سلیمانی فرزند ارشد این شهید در توصیف پدر خود گفت :” در زمانی که هنوزسن کمی داشت در دوران دبیرستان عازم جبهه ی 8 سال دفاع مقدس شدند و پس از شش ماه فرمانده ایشان  با مشاهده رشادت ها ی او برای جلوگیری از شهادت زود هنگام پدرم ایشان را به مرخصی فرستاد ولی پدرم برای حضور در جبهه آرام و قرار نداشت”.

فرزند شهید در ادامه به ذکر خاطره ای از پدر از زبان مادر ش پرداخت که این شهید در خواب امام زمان(عج) را مشاهده کرده که به این شهید شمشیری اعطا می کند.

فرزند سردار عزت الله سلیمانی بزرگترین آرزوی پدر را شهادت در راه خدا عنوان کرد و گفت :”ایشان در سال 86 وقتی عازم مکه شدند با دیدن خانه خدا آرزوی شهادت در راه اسلام را کردند که طی این بیست و چند سالی که به دفاع از اسلام انقلاب پرداختند سرانجام در حرم اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام به شهادت رسیدند؛ این شهادت گوارایشان باد که بحق به آرزوی خود رسید”.

رضا سلیمانی فرزند ارشد شهید سلیمانی در جمع مردم با اعلام آمادگی برای ادامه راه پدرش گفت : امریکا، اسرائیل و داعش و تکفیری ها بدانند که اگر پدرم را بشهادت رساندید عزم ما را برای دفاع از حرم اهل بیت راسخ تر کردید و ما هرگز نمی گزاریم سلام پدرمان برزمین بماند و تا جان در بدم داریم به مبارزه با شما ادامه خواهیم داد تا ریشه ظلم و فساد را از منتطه ریشه کن کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *