متن دعوت برای روضه های خانگی و مختلف ...

متن دعوت برای روضه های خانگی و مختلف …

خانه / پیشنهاد ویژه / متن دعوت برای روضه های خانگی و مختلف …

عزاداران و منتظران ماه محرم! سلام

خیلی‌ها امسال در کنار ما نیستند و پارسال در مراسم روضه ما حضور داشتند. روحشان شاد.  و حسرت یک یا حسین (علیه السلام) بر دل آنان ماند و دستشان از دنیا کوتاست و برنگشتند. حالا که خدا به ما لطف داشته و زنده ماندیم تا در محرم حضور داشته باشیم، به شکرانه این توفیق دل امام زمان را خشنود کنیم و در مجلس عزای پدر بزرگوارش، پدر شهیدش شرکت کنیم. با امید به اینکه با عزاداری های خداپسندانه  بر زخم های قلب ایشان و پدران عزیزش مرهمی باشیم. برای آمرزش همه رفتگان هم دعا کنیم.

متن دعوت برای روضه های مختلف زنانه

بسم الله الرحمن الرحیم

صلی الله علیک یا اباعبدالله

إِنْ کُنْتَ بَاکِیاً لِشَیْ ءٍ فَابْکِ لِلْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍ
اگر خواستی بر چیزی گریه کنی، بر حسین بن علی (علیه السلام) گریه کن.

شیعیان و دوست داران اهل بیت! خواهرو برادر محترم ——–

محرم، ماه غم و مصیبت و سوگ اباعبدالله، فرا رسیده است. با حضور خود در مجلس عزای امام حسین (علیه السلام) و با اشک های خود تسلایی بر دل حضرت زهرا، سلام الله علیها باشید، و از این  معارف ناب اهل بیت عصمت و طهارت بهره مند شوید.

و کسانی که ستم می کنند، حتما می دانند که به چه جایی باز خواهند گشت.

عزادار محترم و عزیز ——– خداروشکر که بار دیگر در ماه محرم حضور داریم . از شما خواهر عزیز دعوت می‌کنیم که در مجلس عزاداری  سید الشهداء (سلام ‌الله علیه) شرکت بفرمایید تا با همدلی و عزاداری  با اهل بیت از فیض معارف آن بزرگواران بهره ببرید.

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم آمد و کاری نکردیم
شه آواره را یاری نکردیم

عزاداران و منتظران ماه محرم! سلام

خیلی‌ها امسال در کنار ما نیستند و پارسال در مراسم روضه ما حضور داشتند. روحشان شاد.  و حسرت یک یا حسین (علیه السلام) بر دل آنان ماند و دستشان از دنیا کوتاست و برنگشتند. حالا که خدا به ما لطف داشته و زنده ماندیم تا در محرم حضور داشته باشیم، به شکرانه این توفیق دل امام زمان را خشنود کنیم و در مجلس عزای پدر بزرگوارش، پدر شهیدش شرکت کنیم. با امید به اینکه با عزاداری های خداپسندانه  بر زخم های قلب ایشان و پدران عزیزش مرهمی باشیم. برای آمرزش همه رفتگان هم دعا کنیم.

خواهر،برادر گرامی . . . .

به مناسبت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسمی را در منزل ——– در نظر گرفته ایم، با حضور گرم خود در این مراسم تسلی دل فرزندان فاطمه زهرا سلام الله علیها باشید.

شهادت امام جواد علیه السلام را به همه ی شما عزیزان و پدر بزرگوار ایشان تسلیت عرض می نماییم .

خواهر،برادر محترم به همین مناسبت مراسمی در روز ——– تاریخ ——– رأس ساعت ——– برگزار می گردد. لذا خواهشمند است با حضور خود در این مجلس معنوی و پرفیض ما را در برپایی هر چه بهتر آن یاری فرمایید.

بدون ‌شک شهادت امام حسین (علیه السلام)‌، شور و حرارتی در دل های همه ی ما ایجاد می‌کند که تا ابد خاموش نخواهد شد.

به مناسبت اربعین حسینی جلسه دعای کمیل در منزل خواهر،برادر محترم ——– برگزار می گردد، با حضور خود در این جمع از این مراسم فیض ببرید.

سلام خدا بر شما خواهر عزادارحسینی

روزی که یزید و همراهانش با بی رحمی ابا عبدالله و یارانش را در دشت کربلا مظلومانه به شهادت رساندند و اهل بیت ایشان پاکش را به اسارت بردند، هرگز فکر نمی‌کردند که سال‌ها بعد در سرتاسر این عالم خیمه های عزای ایشان برپا می‌شود و زنان و مردان حسینی بر این مصیبت دردناک عزارداری می کنند و اشک می ریزند. خدا را شکر که آتش و عزای  این ماتم در دل های همه ما نیز هست. خواهر،برادر عزیز ——– به شکرانه ی این موهبت، در مجلس عزای اهل بیت علیهم السلام، در منزل ——– شرکت بفرمایید و ایشان را یاری کنید. التماس دعای فراوان.

خواهر ،برادر محترم . . . .

روضه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دعوت نمی خواهد، با حضور گرم خود در این روضه خوانی در زینبیه ——– با ما همراه باشید و تسلای دل فرزندان فاطمه زهرا باشیم.

هنوز باورم نیست غروب غم انگیزت را

رحلت جانگداز رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) می باشد. به همین مناسبت مراسم روضه خوانی در منزل برادر گرامی ——– در تاریخ ——– برپا می باشد. از شما خواهر ،برادر گرامی دعوت می شود در این مراسم حضور یابید تا گرمای آن بیش از پیش شود.

افتاده ای بر روی خاک و پر نداری

جز دیده ی تر مونسی دیگر نداری

آنقدر غربت می چکد از جسمت آقا

ناخواسته می گویمت مادر نداری

به مناسبت شهادت امام محمد تقی،جواد (علیه السلام) مراسم پر فیض روضه خوانی در روز ——– در منزل  ——–  برگزار می شود. با حضور خود در این مراسم مجلس آن امام بزرگوار را منور کنید و در عزای امام جواد علیه السلام شرکت کنید.

حسین جان قربان مظلومیتت آقا

وقتی محرم می آید دل ها می لرزد.

خواهر،برادر گرامی ——–  از روز اول تا پایان دهه ی محرم هر روز مراسم روضه خوانی در منزل ——– برگزار می شود، لذا هر روز ساعت ——– منتظر شما هستیم تا به عزای سید و سالار شهیدان بنشینیم.

خواهر،برادر گرامی ——– ضمن تسلیت برای فرارسیدن ماه خونین و غمگین محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین، از شما دعوت می شود بنا به مراسمی هر روز راس ساعت ——–  در روضه خوانی منزل خواهر ——– شرکت نمایید.

هـیأت خواهران روضـه الـزهـراء علیها السلام به رسم هر ساله خود در دهه فاطمیه اول و دوم مراسمی را برای عزاداری فاطمه زهرا برگزار می کند. دعوت ما را جهت حضور در این مجلس عزاداری پذیرا باشید.

با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان

خواهر،برادر/ محترمه /محترم ——– در روز تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم عزاداری همراه با دعای پر فیض زیارت عاشورا در زینبیه ——– برگزار می گردد از شما عزیز محترم دعوت می شود در این مراسم پربار و پر فیض شرکت کنید.

ای حسین فاطمه داغت درون قلب ماست نهضت رسواگری روی تمام فتنه هاست.

هیئت روضه العباس هر شب در منزل برادر گرامی ——– مراسمی پرفیض روضه خوانی را با مداحی برادر محترم ——-  برگزار می کند، از شما دعوت به عمل می آید در این مراسم سرشار از معنویت شرکت کنید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *