آواری معرفت | محبت امام حسین و اهل بیت راز ماندگاری مکتب و مذهب - حجت الاسلام ماندگاری

آوای معرفت | محبت امام حسین و اهل بیت راز ماندگاری مکتب و مذهب – حجت الاسلام ماندگاری

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری / آوای معرفت | محبت امام حسین و اهل بیت راز ماندگاری مکتب و مذهب – حجت الاسلام ماندگاری

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری پیرامون محبت امام حسین و اهل بیت علیهم السلام راز ماندگاری مکتب و مذهب از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

محبت امام حسین و اهل بیت راز ماندگاری مکتب و مذهب – حجت الاسلام ماندگاری

محبت امام حسین و اهل بیت راز ماندگاری مکتب و مذهب است. دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری پیرامون محبت امام حسین و اهل بیت علیهم السلام راز ماندگاری مکتب و مذهب از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از متن سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری

موضوع محبت امام حسین و اهل بیت علیهم السلام راز ماندگاری مکتب و مذهب:

به برکت ولادت ها و شهادت های اهل بیت علیهم السلام، به برکت حرم اهل بیت علیهم السلام، مومنین و مومنات، مسلمین و مسلمات، امت اسلامی دور هم جمع می شوند و این اجتماع یک نمایش قدرت است، نمایش عزت است، نمایش اقتدار است. همه ی من و شما وقتی این جعمیت ها را در تاسوعا، در عاشورا، در اربعین، در کربلا، در حرم امام رضا علیه السلام می بینیم، یک احساس شعفی می کنیم. الحمد الله رب العالمین این همه عاشقان اهل بیت علیهم اسلام جمع هستند، چقدر قشنگ است، چقدر زیباست، لذا شعاری را هم در اربعین چند سال است مطرح می شود، ریشه ی آن در زیارت جامعه ی کبیره از امام هادی علیه السلام است، این شعار چه است؟ حب الحسین یجمعنا، نه فقط حب الحسین که حب الائمه …

 

آواری معرفت | محبت امام حسین و اهل بیت راز ماندگاری مکتب و مذهب - حجت الاسلام ماندگاری
آواری معرفت | محبت امام حسین و اهل بیت راز ماندگاری مکتب و مذهب – حجت الاسلام ماندگاری

دانلود مستقیم سخنرانی

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید به صوت سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری با موضوع محبت امام حسین و اهل بیت علیهم السلام راز ماندگاری مکتب و مذهب گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا

مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *