محبت و مودت عامل اصلي تحكيم بنيان خانواده است

خانه / استان ها / محبت و مودت عامل اصلي تحكيم بنيان خانواده است

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام محبت و مودت را عامل اصلی تحکیم خانواده عنوان کرد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام محبت و مودت را عامل اصلی تحکیم خانواده عنوان کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام باتبریک ایام میلاد با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها در شهربن اظهار داشت:يكي ازمواردي كه باعث مي شود بنيان خانواده ها محكم شود و رابطه بين زن و مرد، فرزندان با والدين مستحکم گردد، مودت و محبت بر اساس احترام متقابل می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمين حسيني صدر عنوان کرد:بالا رفتن ارتباط كلامي و گوش دادن به حرف يكديگر یکی از مهم ترین راه های ایجاد محبت در خانواده هاست.

 

روحانی وعضوهیأت رزمندگان اسلام خاطرنشان کرد:ارتباط كلامي مي تواندازبسياري ازاختلافات جلوگيري كرده و مانع بروز بسیاری از طلاق‌ها شود.

 

این مقام مسئول بیان داشت: خداوند انسان را به صورت زن و مرد آفريده است فلذا نيازهاي عاطفي آن‌ها نيزباهم تفاوت دارد،بنابراين لازم است تاخانواده ها با اين خصوصيات ازجمله تفاوت درصبر وحوصله، خريد، توجه ظاهري و تفاوت در حرف زدن آشنايي بيشتري داشته باشند تا بتوانند یکديگر رابهتر درك نموده و از اختلافات جلوگيري نمايند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام والدین را الگویی برای فرزندان دانست و گفت: پدر و مادر می توانند با رفتار درست خود الگویی مناسب برای فرزندان باشند و آنان را با عمل خود تربیت نمایند.

 

اين مقام مسئول در پايان افزود: همه ما بايد توجه داشته باشيم كه دشمن به شدت دنبال تخريب بنيان خانواده هاست تا از اين طريق به روند رو به رشد انقلاب اسلامي ضربه بزند و بتواند ما را شكست دهد پس باید با بصیرت به مقابله با دشمن برویم و در این نبرد نیز همچون همیشه موفق شویم.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *