محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی قرآن در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی قرآن در شهرکرد + تصویر

همزمان با دوازدهمین روز از روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی قرآن در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.

همزمان با دوازدهمین روز از روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی قرآن در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دوازدهمین روز رمضان المبارک و در آستانه ولادت با سعادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، محفل انس با قرآن و ترتیل خوانی جزء دوازدهم در حسینیه حضرت موسی بن جعفر علیه السلام آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزارشد.

در این مراسم معنوی امام جمعه موقت شهرکرد به بیان فضایل ماه مبارک رمضان و انس بیشتر با قرآن در این ماه با برکت پرداخت وگفت: ماه مبارک رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شد، ماه مبارک رمضان بهار قرآن است. حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی ادامه داد: قرآن روح ماه مبارک رمضان است که در کالبد آن دمیده شده و ارزش و عظمت آن را چند برابر کرده است.

رییس حوزه علیمه امامیه شهرکرد به اشاره به حدیث “لِکلِّ شَيْءٍ رَبيعٌ وَ رَبيعُ الْقُرْآنِ شَهْرُ رَمَضانَ ” گفت حضرت امام محمد باقرعليه السّلام فرمودند: هر چيزي بهاري دارد و بهار قرآن، ماه رمضان است.

امام جمعه موقت شهرکرد، امامزادگان را باب ورود به حرم اهلبیت عصمت و طهارت علهم السلام دانست و اظهار داشت: خدمت در امامزادگان یکی از سعادت‌های دنیا و آخرت است، حضور در حرم مطهر امامزادگان یکی از عوامل تقرب الهی  است و خدمت به امامزادگان یک توفیق الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی ادامه داد: خدمت به امامزادگان و زائرین، ذخیره‌ای الهی برای خادمین است که باید قدردان این فرصت و توفیق الهی باشد، هر جا که امامزادگان مدفون هستند، مردم شاهد برکات و آثار فراوانی بوده و هستند، این اماکن در حقیقت مراکزی برای تبلیغ و ترویج اسلام ناب و تقویت دین مبین اسلام است.

در این روز ابتدا جزء دوازدهم توسط قاریان کلام وحی قرائت، سپس یکی از قاریان ممتاز استان به تلاوت و ابتهال خوانی پرداخت، تجلیل از فعالان خادمیار برادر و خواهر آستان قدس رضوی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد تجلیل شد.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری با رعایت اصول بهداشتی از دیگربرنامه های محفل انس با قرآن و ترتیل خوانی امامزادگان شهرکرد بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: علی ترکی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *