محمدزمان گلدسته شاعر قطعات حاج صادق آهنگران درگذشت

محمدزمان گلدسته شاعر قطعات حاج صادق آهنگران درگذشت

خانه / پیشنهاد ویژه / محمدزمان گلدسته شاعر قطعات حاج صادق آهنگران درگذشت

او در وصف امام حسین (ع) اشعار زیادی سروده است. گلدسته از سال ١٣٧٥ به عنوان شاعر اهل بیت (ع) به سرودن شعر پرداخت و در جشنواره‌های مختلف به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

محمد زمان گلدسته شاعر قطعات حاج صادق آهنگران درگذشت

محمد زمان گلدسته شاعر قطعات حاج صادق آهنگران درگذشت
محمد زمان گلدسته شاعر قطعات حاج صادق آهنگران درگذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از فارس، محمدزمان گلدسته، شاعر آیینی و سراینده قطعات صادق آهنگران ۲ روز پیش در جاده رودهن و بومهن تصادف کرد و خودروی وی آتش گرفت. سرانجام روز گذشته (چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه) جسد وی شناسایی شد.

محمدزمان گلدسته در سال ۱۳۵۴ در شهرستان گرگان به دنیا آمد. او در وصف امام حسین (ع) اشعار زیادی سروده است. گلدسته از سال ١٣٧٥ به عنوان شاعر اهل بیت (ع) به سرودن شعر پرداخت و در جشنواره‌های مختلف به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

از آثار وی می‌توان به ۲ مجموعه شعر با عنوان‌های «گل صد برگ»، «روح و ریحان» و مجموعه تصویری «چاووش» و آلبوم موسیقی «شاه و گدا» اشاره کرد.

مجمع شاعران اهل بیت با انتشار پیامی ضمن تأیید این خبر اعلام داشت: این عزیز از دست رفته سال‌ها طبع خود را در مسیر اهل بیت (ع) مصروف داشت و بسیاری از شعرهایی که توسط حاج صادق آهنگران در سال‌های اخیر خوانده شده و مورد اقبال قرار گرفته، اثر این شاعر ارجمند بوده است. مجمع شاعران اهل بیت (ع) این ضایعه را به خانواده آن فقید سعید و جامعه ادبی تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم از درگاه حی لا یموت، غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت داریم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *