مخوف‌ترین گورستان‌های بتونی رژیم صهیونیستی

خانه / مطالب و رویدادها / یادداشت و گفتگو / مخوف‌ترین گورستان‌های بتونی رژیم صهیونیستی

مخوف‌ترین گورستان‌های بتونی رژیم صهیونیستی معروف به «گورستان شماره‌» هستند که قبرهای ۵۰ سانتی فلسطینی‌های بدون اندام در آن قرار دارد، اسرائیل حتی فلسطینی‌ها را پس از مرگ نیز تنبیه می‌کند.

همزمان با روز جهانی قدس و همچنین، حملات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه مصادف با ماه رمضان سال 2014، بر مبنای مستندات واقعی، گوشه‌هایی از جنایات این رژیم نامشروع را درباره فجایای همچون، برداشتن اعضای بدن شهدای فلسطینی و همچنین، افشای «گورستان‌های شماره» این رژیم غاصب، و در نهایت به پشت پرده تحقیقات پزشکی با محوریت مافیای قاچاق اعضای بدن توسط خاخام‌های اسرائیلی از زندانیان و اجساد فلسطینی‌ها می‌پردازیم.

دزدیدن اعضای بدن زلزله‌زدگان هائیتی توسط اسرائیل

برای شروع افشای جنایت اسرائیلی‌ها نه تنها در سرزمین‌های اشغالی، بلکه در دیگر کشورها نیز نگاهی باید انداخت، که در این زمینه «برگمن» به عنوان تحلیلگر بین‌المللی به حادثه زلزله هائیتی در سال 2010 اشاره می‌کند و می‌گوید: دزدیدن اندام‌های افراد توسط اسرائیلی‌ها آن قدر فجیع شده است که حتی آنان در زلزله هائیتی نیز بیش‌ترین منفعت را در کسب اعضای بدن انسان داشتند، بر این اساس پس از افشای برداشتن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیلی‌ها که در یک روزنامه سوئدی منتشر شده بود، کمیته حقیقت‌یاب پس از بررسی‌های متعدد در این زمینه به خصوص بر اساس اعترافات «یهودا هیس» رئیس سازمان پزشکی قانونی اسرائیل، بر این جنایت صحه گذاشتند.

تأیید عضو عرب اسرائیلی کنست، نسبت به برداشتن اندام فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها

«احمد تیبی» عضو عرب اسرائیلی کنست نیز با صحه گذاشتن دزدی اعضای بدن فلسطینی‌ها توسط سربازان اسرائیلی می‌گوید: بنده در کنست به وزیر بهداشت اسرائیل در این‌باره اعتراض کردم ولی وزیر بهداشت اسرائیل پاسخی که به من داد نه تکذیب بود نه تأیید، بلکه عنوان کرد که این مسئله را بررسی می‌کند. مسلماً وی چیزهای در این‌باره می‌دانست.عضو عرب اسرائیل کنست با تشریح چگونگی افشای ربودن اعضای بدن فلسطینی‌ها توسط سربازان اسرائیلی بیان می‌کند، یک خبرنگار از رسانه‌های سوئدی با گرفتن عکس‌هایی از یکی از اجساد و شهدای فلسطینی و رسانه‌ای کردن آن در مطبوعات بین‌المللی باعث افشای این مسئله شد و در مقاله‌ای که منتشر کرد با مستندات کامل بر ربودن اندام‌های کشته شدگان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها صحه گذاشت.

اعترافات رئیس پزشکی قانونی اسرائیل درباره برداشتن اعضای بدن فلسطینی‌ها

«تیبی» در ادامه به اظهارنظرهای «یهودا هیس» رئیس سازمان پزشکی قانونی اسرائیل درباره ربوده شدن اجزای بدن فلسطینی‌ها توسط اسرائیلی‌ها اشاره کرد و ادامه می‌دهد: یک مؤسسه در اسرائیل سال‌ها برای کارهای تحقیقاتی، اندام‌ شهدای فلسطینی را از بدن آن‌ها خارج می‌کرد و این در حالی است که این اندام‌ها حتی برای انسان‌های دیگر نیز استفاده نمی‌شد، کما این‌که شنیده‌هایی نیز دال بر آن است که این اندام‌های ربوده شده برای سربازان مجروح اسرائیلی به کار گرفته شده است. در ادامه این گزارش مادر یکی از خانواده‌های یهودی که فرزندش به عنوان سرباز در اسرائیل خدمت می‌کرد، در اعتراض به ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی با اعتراض شدید بیان می‌کند: پسر من نیز با وجود آن‌که سرباز اسرائیل بود ولی گرفتار مافیای اعضای بدن در اسرائیل شد و وقتی هم که ما اعتراض کردیم به ما گفتند ساکت شوید. حال تصور کنید که ما تبعه اسرائیل هستیم و با ما چنین رفتاری می‌کنند.

مادر یهودی: ما با فلسطین جنگ داریم ولی راضی به تحویل استخوان‌های فرزندان فلسطینی به مادرانشان نیستیم

این مادر یهودی با اشاره به قیمت خرید و فروش اندام‌های بدن در اسرائیل که شنیده‌ها حاکی از مبالغی مانند 160 هزار دلار است، ادامه می‌دهد: این مسئله که ما اسرائیلی‌ها با عرب‌ها دشمن هستیم جای خود دارد‌ ولی من نمی‌توانم قبول کنم به عنوان یک مادر یهودی، فرزندان فلسطین کشته شوند و آن وقت اسرائیل تکه‌های استخوان آنان را در کیسه‌ای تحویل مادران آن‌ها دهد. من نیز یک مادرم و کاملاً متوجه احساس مادران فلسطینی‌ می‌شوم.

* فلسطینی‌ها قربانیان خاموش ربودن اعضای بدن

«عیسی کراکه» وزیر امور زندانی‌های فلسطینی نیز درباره ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل می‌گوید: ما وقتی این موضوع را متوجه شدیم که شهدا را زمانی که غسل می‌کردند اجساد معمولی نداشتند، گزارش‌هایی نیز از بیمارستان‌ها به ما ارائه می‌شد مبنی بر این‌که اجساد شهدای فلسطینی شرایط عجیبی دارد.«کراکه» ادامه می‌دهد: این در حالی است که مهم‌ترین مستندات مربوط به اعترافات «یهودا هیس» رئیس سازمان پزشکی قانونی اسرائیل است که در دادگاه و در مقابل تلویزیون اسرائیل بر این مسئله صحه گذاشت که اعضای بدن شهدای فلسطینی برای سربازان مجروح اسرائیلی به کار گرفته شده است و این در زمانی بود که اخبار متعددی نیز از ایالات متحده آمریکا نسبت به قاچاق اعضای بدن توسط یک خاخام در آمریکا افشا شده بود، بر این اساس همین مشکل (ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی) سال‌ها توسط یک مؤسسه تحقیقاتی در اسرائیل صورت پذیرفته بود. «احمد تیبی» عضو عرب اسرائیلی کنست درباره اقداماتشان برای دفاع از حقوق عرب‌های فلسطین عنوان می‌کند: ما سعی کردیم شکایت فلسطینیان را در این‌باره جمع‌آوری کنیم. متأسفانه اسرائیل اجساد شهدای فلسطینی را تحویل نمی‌دهد و این خارج از عرف حقوق نسبت به عرب‌ها و مفاد قوانین بشردوستانه است و به نوعی اسرائیل به این قوانین تجاوز کرده است.

308 قبر فلسطینی‌ها در ناکجا آباد

عضو عرب اسرائیلی کنست در ادامه تشریح فجایع اسرائیلی‌ها عنوان می‌کند: ده‌ها اجساد فلسطینی‌ها در ناکجا آباد دفن شده است، که حدود 308 مورد از این اجساد به ثبت رسیده است‌ اما این اجساد در قبرستان‌هایی هستند که معروف به «گورستان شماره» است و به جای اسم کشته‌شده‌ها در این گورستان‌ها، فقط یک پلاک شماره ثبت شده است. «گورستان‌های شماره» اسرائیل در مناطق نظامی قرار دارند و مردم عادی نمی‌توانند به این گورستان‌ها مراجعه کنند و به جای سنگ قبر یک پلاک فلزی بر روی قبر قرار گرفته است.

4 «گورستان شماره» در اسرائیل

«یسام آروری» مدیر مرکز امداد اورشلیم نیز در تشریح بیش‌تر «گورستان‌های شماره» در اسرائیل عنوان می‌کند: 4 «گورستان شماره» در اسرائیل وجود دارد که دو گورستان در شمال اسرائیل در نزدیک مرز لبنان و دو گورستان نیز در دشت اردن قرار دارد‌ ولی نمی‌دانیم چرا این اجساد را در این گورستان‌ها نگهداری می‌کنند. شاید دلیلش این باشد که شکم اجساد را خالی کرده‌اند زیرا این اجساد گواهی فوت ندارند.

قبرهای 50 سانتی اجساد فلسطینی‌ها بدون اندام

«نبیل حماد» محقق مرکز امداد‌رسانی اورشلیم نیز با تشریح قبرها در «گورستان‌های شماره» اسرائیل عنوان می‌کند: در این گورستان‌ها؛ قبرهای 50 سانتی و کنار هم دفن شده است و به هیچ عنوان خبرنگارها، صلیب سرخ جهانی و خانواده‌ها نمی‌توانند از این گورستان‌ها بازدید کنند، بر اساس تحقیقاتی که داشتیم میانگین سنی اجساد فلسطینی‌ها در این گورستان‌ها، 18 تا 25 سال بوده است.

اسرائیل فلسطینی‌ها را حتی پس از مرگ نیز تنبیه می‌کند

«حماد» درباره روش‌های اسرائیل برای تخریب روحیه و ذلیل کردن فلسطینی‌ها می‌گوید: اسرائیل می‌خواهد عرب‌ها و فلسطینی‌ها را حتی پس از مرگ نیز تنبیه کند و به نوعی نیز تهدید؛ حتی خانه شهدا را نیز پس از شهادت عزیرانشان بمباران می‌کند، این رفتار نوعی سیستم تنبیه توسط اسرائیل محسوب می‌شود.

اعتراف وزیر بهداشت اسرائیل نسبت به یک هزار آزمایش بر روی زندانیان فلسطینی

«عیسی کراکه» وزیر امور زندان‌های فلسطینی نیز درباره چرایی ربودن اندام‌های فلسطینی‌ها توسط اسرائیل توضیح می‌دهد: در این باره باید به یک رخداد تاریخی اشاره کنم. در سال 1997 «دایک ایزیک» وزیر بهداشت اسرائیل درباره درمان‌های سرطان صحبت‌هایی کرده بود، این در حالی است که ما شاهدیم که حداقل یک هزار آزمایش بر روی زندانیان فلسطینی بدون اطلاع آنان صورت پذیرفت. یعنی اسرائیلی‌ها بر روی زندانیان فلسطینی آزمایشاتی انجام می‌‌دادند تا برای بیماری‌های صعب‌الاعلاج همچون سرطان به نتایجی برسند، در حالی که زندانیان فلسطینی از این آزمایش‌ها هیچ اطلاعی نداشتند. در ادامه افشای ربودن اندام‌ اجساد فلسطینی‌ها «یسام آروری» مدیر مرکز امداد اورشلیم بیان می‌کند: نگه داشتن اجساد فلسطینی‌ها فقط دلایل پنهانی دارد، بنابراین هیچ دلیل منطقی برای نگهداری این اجساد وجود ندارد ولی مسلماً اسرائیل نمی‌خواهد علت مرگ این فلسطینی‌ها مشخص شود.

جامعه بین‌المللی به مصونیت‌ جنایات اسرائیل پایان دهد

«آروری» درباره اقدامات این مرکز برای خانواده‌های فلسطینی و درخواستی که از جامعه بین‌المللی دارد عنوان می‌کند: ما دو درخواست از جامعه جهانی داریم اول این‌که این واقعیت‌ها را افشا کنند و اسرائیل نیز سیاست‌های خود را در این باره شرح دهد. خواسته دوم ما این است که اسرائیل به هیچ عنوان برای چنین اقدامات خلافی که انجام می‌دهند مصونیت نداشته باشد و مسئولیت این تخلفات را بپذیرد تا نتواند جایگاه قوانین بین‌المللی را زیر پا بگذارد، بنابر این باید جامعه بین‌المللی مصونیت‌های اسرائیل را پایان دهد. مدیر مرکز امداد اورشلیم ادامه می‌دهد: خواسته مهم دیگری هم که از مجامع بین‌المللی داریم، این است که اسرائیل باید به تفاهمنامه‌ ژنو پایبند باشد و صلیب سرخ بتواند از زندان‌ها و گورستان‌های اسرائیل بازدید به عمل آورد.

در ادامه به چگونگی شهادت یکی از همین شهدای فلسطینی که عنوان می‌شود اندام‌های وی توسط سربازان اسرائیل برداشته شده است پرداخته می‌شود و آن شهید کسی نیست جز شهید بلال احمد.

در این راستا اسرائیل با دعوت از رونالد خبرنگار سوئدی به یکی از برنامه‌های تلویزیونی خود، این خبرنگار را نسبت به انتشار مقاله ربودن اندام‌های فلسطینی‌ها توسط سربازان اسرائیلی به چالش می‌کشد و مجری این برنامه خطاب به این خبرنگار می‌گوید: شما که مدعی هستید اسرائیل اجساد کشته شده‌های فلسطینی را برای برداشتن اعضای بدن آن‌ها می‌رباید باید بدانید که اندام مرده به هیچ عنوان نمی‌توان مورد استفاده قرار گیرد پس چه‌طور چنین ادعایی می‌کنید؛ که این خبرنگار در پاسخ عنوان می‌کند: در مقاله من این‌طور مطرح نشده بود، بلکه عنوان کرده بودم فلسطینیان مجروح که زنده هستند، توسط سربازان ربوده می‌شوند و پس از مدتی جنازه و مرده آن‌ها تحویل خانواده‌شان می‌شود و مصداق بارز آن مربوط به شهید بلال احمد بود که این جوان فلسطینی را که مجروح بود، سربازان اسرائیلی به سرزمین‌های اشغالی برده و پس از چند روز جنازه وی را که وضعیت مناسبی نداشت، برگرداندند. برای روشن شدن مسئله به سراغ «زهی سوان» یکی از دوست‌های شهید بلال احمد می‌رویم و وی از حادثه مجروح شدن و ربودن شهید بلال احمد می‌گوید و عنوان می‌کند: در یکی از شب‌ها سربازان اسرائیلی که ما به آن‌ها عرب می‌گوییم زیرا به خوبی عربی صحبت می‌کنند، به خانه و اتاق شهید بلال سرازیر شدند و به زبان فصیح عربی اسم او را صدا زدند و گفتند «بلال بلال» و وقتی هم که شهید بلال صورت خود را به سمت صدا برگرداند به وی شلیک کردند، آن‌ها نیز پس از شلیک به شهید بلال از پاها، وی را گرفته و می‌کشیدند، به طوری که سر بلال به شدت به زمین کوبیده می‌شد.

کشته شدن به جرم بلند کردن پرچم کشورت

«برادر شهید احمد» نیز در تشریح شهادت برادر کوچکش می‌گوید: شهید احمد به جرم بلند کردن پرچم فلسطین و پرتاب کردن سنگ شهید شد و هیچ جرم دیگری نداشت، در زمان دستگیری و شهادت برادرم «کاپیتان عیسی» که مسئول گردان دستگیری برادرم بود؛ پس از مجروح شدن شهید احمد برای بار دوم به وی شلیک کرد. «سوان» دوست شهید احمد در افشای حادثه مجروحیت و  شهادت احمد می‌گوید: وقتی اسرائیلی‌ها کسی را می‌کشند جنازه را رها کرده و می‌روند ولی پس از مجروح کردن شهید احمد، مشاهده کردیم که یک گروه پزشکی به همراه خودروها و همچنین یک بالگرد به روستای ما آمد و کم‌تر از 10 دقیقه شهید احمد را با بالگرد از روستا خارج کردند و این در حالی بود که در اطراف محل مجروح شدن شهید احمد کیسه‌های خون مشاهده شد.«سوان» ادامه می‌دهد: پس از چند روز اسرائیلی‌ها به روستا برگشتند و گفتند که باید برای کالبدشکافی امضا بدهیم. در حالی که آن‌ها جسد «شهید احمد» را قبلاً کالبدشکافی کرده‌ بودند. پس از 3 روز نیز جنازه «شهید احمد» را به روستای ما برگرداندند و از ما خواستند که مصالح ساختمانی برای آن تهیه کنیم تا جنازه شهید احمد را دفن کنند.برادر شهید احمد در تشریح خاک کردن برادر شهیدش می‌گوید: این برای ما جای تعجب داشت که برای نخستین بار در سرزمین‌های اشغالی، اسرائیل می‌خواست بر روی قبر شهید احمد بتون بریزد، در حالی که یک قبر با خاک و سنگ پُر می‌شود ولی خدا خواست و یک خبرنگار بین‌المللی از جسد «شهید احمد» عکاسی و گزارش تهیه کرد و ما دیدیم که شکم شهید احمد به کمرش چسبیده بود و بدنش اندام طبیعی نداشت که متوجه برداشته شدن اعضای بدن «شهید احمد» توسط اسرائیلی‌ها شدیم.

تنها رویای هر فلسطینی‌؛ آزادی

«زهی سوان» دوست شهید بلال احمد پس از بازگشت از مزار شهید احمد عنوان می‌کند: ما فلسطینی‌ها فقط صلح و استقلال می‌خواهیم و برای آن نیز مبارزه می‌کنیم در حالی که اسرائیلی‌ها به این مبارزه ما تروریسم می‌گویند، ولی خودشان خانه‌های ما را خراب می‌کنند، چرا آمریکا از فلسطینیان دفاع نمی‌کند. آنها ما و فرزندانمان را می‌کشند، آزادی برای ما فلسطینی‌ها تبدیل به یک رویا شده است.براساس شواهد و مستندات واقعی درباره ربوده شدن اندام‌های فلسطینی‌ها توسط اسرائیل برای کارهای تحقیقاتی و پزشکی و همچنین، بکار بردن این اندام‌ها برای سربازان مجروح صهیونیستی و در نهایت پشت پرده مافیای اعضای بدن توسط خاخام‌های اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی و برخی دیگر از نقاط جهان، مستند بین‌المللی با عنوان «ارتباط اسرائیلی» ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *