ayar

مدیر تراز انقلاب در « عیار مدیران »

خانه / آموزش / مدیر تراز انقلاب در « عیار مدیران »

مطالعه این کتاب برای مدیران و افرادی که در معرض مدیریت هستند می‌تواند بسیار سودمند باشد. البته مخاطب عبارات این کتاب فقط مدیران اجرایی نیستند بلکه کارگزاران نظام اعم از نمایندگان و اعضاء شوارها مورد خطاب رهبری در این ویژگی‌ها بوده‌اند.

مدیر تراز انقلاب در «عیار مدیران»

کتابی برای انتخاب مدیران انقلاب اسلامی

     این کتاب که برگرفته از بیانات و مواضع رهبر انقلاب اسلامی در طول بیست و چند سال سال گذشته است. توصیه‌ها و توصیف‌های معظم‌له در ارتباط با مدیران نظام، جمع‌آوری و با طبقه‌بندی مناسبی ارایه نموده است.

     رهبر معظم انقلاب از بدو رهبری تا کنون با نصایح و توصیه‌هایشان و بعضا تعریف‌ها و یا هشدارهایی که نسبت به مدیـران کشور داشته‌اند، در شرایط زمانی مختلف به اصلاح رفتار مدیران پرداخته‌اند. با جمع‌آوری سخنان معظم‌له در این زمینه می‌توان به عیاری رسید که تراز مدیران انقلاب اسلامی را تعیین می‌کند.

     چنانکه سابقا در وصف کتاب « عیار مدیـران » ذکر شد این کتاب از ۳ فصل تشکیل شده: «مهارت های مدیریتی» ، «خصوصیات انقلابی» ، «ویژگی های معنوی و اخلاقی».

     معاونت آموزش هیات رزمندگان اسلام بنا دارد به لطف خدا در ضمن چندین قسمت، گزیده هایی از این کتاب را تقدیم نماید تا مورد بهره برداری شما مخاطبین عزیز، علی الخصوص مدیـران گرامی در رده های گوناگون قرار بگیرد.

     همچنین در نظر داریم مسابقه ای را از محتواهای منتشر شده برگزار نماییم تا انگیزه ای مضاعف خصوصا برای جوان ترها نسبت به مطالعه و یادگیری این مباحث ارزشمند مدیریتی ایجاد کرده باشیم.

     در پایان امیدواریم با بهره‌گیری تربیتی و تحلیل تاریخی که از این کتاب بدست می‌آید، افرادی که در معرض انتخاب مدیـران یا نظارت بر عملکرد آنها هستند بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *