مراسم”شب های قدر”درشهرکیان

خانه / استان ها / مراسم”شب های قدر”درشهرکیان

همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم مناجات و قرائت ادعیه و شب زنده داری در مسجدجامع شهرکیان به همت هیأت رزمندگان اسلام این شهر برگزار می شود.

همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم مناجات وقرائت ادعیه و شب زنده داری در مسجدجامع شهرکیان به همت هیأت رزمندگان اسلام این شهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان با تبریک ولادت سبط اکبر گفت: همزمان با فرخنده میلاد با سعادت کریم اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم جشن میلاد و ضیافت افطاری به یاد شهدا گلگون کفن این خطه برگزار می شود.

همایون امیرخانی به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: اقامه نماز جماعت ظهر وعصر، بیان احکام و سخنرانی در نیمه اول ماه نزول قرآن  توسط حجت الاسلام و المسلمین اسلامی برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم ولایتمدار و مومن شهرکیان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان میزبان حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد همتیان استاد اخلاق و رییس تذهیب حوزه علمیه قم هستند و از سخنان ارزشمند این عالم با اخلاص بهره مند می شوند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان گفت: مراسم لیالی باعظمت قدر هم در شب های ۱۹- ۲۱ و ۲۳  ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ الی ۳بامداد با تلاوت قرآن مجید،قرائت ادعیه ، سخنرانی ، توسل به قرآن و مداحی مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مسجدجامع شهرکیان برگزارخواهد شد.

 وی به جز خوانی قرآن مجید اشاره کرد و ادامه داد: جز خوانی قرآن مجید نیز همه روزه با حضور اقشار مختلف برادران و خواهران روزه دار این شهر و تلاوت قاریان وحافظان قرآن مجید برگزار می شود.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *