مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام بهشت حسین(علیه السلام) بافق

خانه / استان ها / مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام بهشت حسین(علیه السلام) بافق

همزمان با روز شهدا، مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام با حضور مسئولین شهرستان بافق به همت هیئت رزمندگان اسلام و کمیته شهدای گمنام و شهرداری در گلزار شهدای گمنام بهشت حسین علیه السلام اغاز به کار نمودند. .

،به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا،مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام با حضور امام جمعه بافق،معاون فرماندار،شهردار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه،رئیس شورای اسلامی شهر،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ومسئول هیئت رزمندگان اسلام و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در گلزار شهدای گمنام بهشت حسین (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور مهمانی چون سردار رضا هدایتی،مدیر کل حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس و سردار توکلی مسئول بازسازی عتبات عالیات در سوریه و فرمانده سابق سپاه بافق در سال 1364 انجام گرفت.

علی اکبر قانعی،رئیس هیئت رزمندگان شهرستان بافق ضمن گرامیداشت روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام خمینی(ره) و خیر مقدم به حضور 2 تن از سرداران دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: با تلاش امام جمعه بافق،فرماندار و شورای دوره پنجم شهر توانستیم در ایام فاطمیه پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را وارد روستای مبارکه کنیم و امروز نیز به همت و همکاری مسئولان شهرستان،شاهد آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام بهشت حسین(ع) بافق و توسعه آن در مساحت 2 هزار متر مربع هستیم.

مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام بهشت حسین(علیه السلام) بافق

همزمان با روز شهدا، مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام با حضور مسئولین شهرستان بافق به همت هیئت رزمندگان اسلام و کمیته شهدای گمنام و شهرداری در گلزار شهدای گمنام  بهشت حسین علیه السلام اغاز به کار نمودند. .

،به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا،مراسم آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام با حضور امام جمعه بافق،معاون فرماندار،شهردار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه،رئیس شورای اسلامی شهر،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ومسئول هیئت رزمندگان اسلام و  جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در گلزار شهدای گمنام بهشت حسین علیه السلام برگزار شد.

این مراسم با حضور مهمانی چون سردار رضا هدایتی،مدیر کل حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس و سردار توکلی مسئول بازسازی عتبات عالیات در سوریه و فرمانده سابق سپاه بافق در سال 1364 انجام گرفت.

علی اکبر قانعی،رئیس هیئت رزمندگان شهرستان بافق ضمن گرامیداشت روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام خمینی(ره) و خیر مقدم به حضور 2 تن از سرداران دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: با تلاش امام جمعه بافق،فرماندار و شورای دوره پنجم شهر توانستیم در ایام فاطمیه پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را وارد روستای مبارکه کنیم و امروز نیز به همت و همکاری مسئولان شهرستان،شاهد آغاز عملیات اجرائی فاز دوم شهدای گمنام بهشت حسین علیه السلام بافق و توسعه آن در مساحت 2 هزار متر مربع هستیم.

وی از حمایت های امام جمعه بافق و شرکت سنگ آهن بافق در ساخت بارگاه شهدای گمنام شهرستان بافق تشکر و قدردانی نموده و بیان داشتند امیدواریم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند گلزار شهدای گمنام را طوری بسازید که همچون نگینی بدرخشد و همه از ان استفاده کنند با حمایت مسئولین محترم محقق شود ..

سپس حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق با بیان اینکه نباید گذاشت یاد و نام شهدا و مجاهدت های آنان هرگز فراموش شود،گفت: امیدوارم خداوند متعال ما را به واسطه خدمات اندک به شهدا مورد بخشش و آمرزش قرار دهد.

وی افزود: اولین گروه های اعزامی به جبهه و افتتاح حساب برای کمک به رزمندگان خط مقدم در این شهرستان انجام گرفت.

سلیمانی خاطر نشان کرد: امروز اگر در چنین جایگاهی قرار داریم به برکت خون شهیدان است.

در ادامه  سردار هدایتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به حضور بسیجیان و جوانان شهرستان بافق در دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق گفت: مردم بافق انسان های مؤمن،ولایتمدار و مخلصی هستند که در جبهه نیز به عنوان الگویی برای رزمندگان بودند.

سپس هدایتی به بیان خاطراتی پیرامون آثار و برکت حضور شهدا نمود و وجود آنان را دارالشفاعه برای بافق دانست و اظهار داشتند بافق خوب درخشیده است . من از برادر قانعی مسئول هیئت رزمندگان اسلام تشکر می کنم و ایشان را به عنوان نماینده اداره کل حفظ اثار و ارزشهای دفاع مقدس در شهرستان بافق معرفی می کنم ..

همچنین در این مراسم سردار توکلی فرمانده سابق سپاه ناحیه بافق،کار برای شهدا را همچون ابر بهاری برای کشاورز دانست که اگر بذری کاشته باشد حتما آن را برداشت می کند،افزود: خدمت به شهدا افتخار است و باید تا آنجا که می توان نسبت به انجام آن اهتمام ورزید.

وی در ادامه به بیان خاطرات خود در دوران دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه سید علی نوروززاده،شهردار بافق گزارشی از عملیات اجرایی فاز دوم شهدای گمنام بهشت حسین علیه السلام با مشارکت شهرداری و کمیته شهدای گمنام ارائه نمود و گفت: پروژه ساخت سالن اجتماعات شهدای گمنام در مساحت 2 هزار مترمربع و زیر بنای 850 متر انجام می شود.نمای ساختمان اسلامی و نوع سازه آن بتنی می باشد که کاری مشترک با کمیته شهدای گمنام می باشد . .

وی افزود: ساخت پارکینگ،وضوخانه،سرویس بهداشتی،انبار،اتاق صوت و تصویر و فضای سبز از جمله اقدامات این پروژه است که اعتبار آن 11 میلیارد ریال می باشد. ان شاءالله  این امر در مدت زمان کوتاه انجام و مورد بهره برداری قرار می گیرد                                                                            هیات رزمندگان اسلام شهرستان بافق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *