مراسم احیای دومین شب قدر در مسجدجامع شهرکرد

خانه / استان ها / مراسم احیای دومین شب قدر در مسجدجامع شهرکرد

IMG_6287

مراسم احیای دومین شب قدر در مسجدجامع شهرکرد با حضور خیل مردم مومن، روزه دار برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ معاون موسسه روایت سیره شهدای قم در این مراسم معنوی با تسلیت شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام گفت:به فضیلت شب قدر اشاره کرد و گفت: از بهترین فرصت‌هاي زماني خداوند برای تکامل انسان قرارداده شب‌قدر است.

حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی بیات ادامه داد: شب با عظمت ‌قدر در يكي از بهترين ماه‌ها خداوند یعنی  ماه مبارک رمضان قرار دارد که سرنوشت و تقدير و يك نوع برنامه‌ريزي براي زندگي انسان محسوب می شود.

وی گفت: عظمت شب قدر به خاطر اين است كه درب‌هاي رحمت الهي باز مي‌شود و شبی است که قرآن در آن نازل شده و یکی از شرافت های شب قدر نزول قرآن است.

حجت الاسلام مهدوی بیات افزود:شب های باعظمت قدر بهترین فرصت تقرب به درگاه خالق هستی و انس و الفت با ذات اقدس پروردگار است.

معاون موسسه روایت سیره شهدای قم، ماه مبارک رمضان، ماه دعا ، نیایش، عبادت و بندگی خداوند سبحان است  و اعمال در ماه نزول قرآن از فضیلت بسیار زیادی برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام مهدوی بیات ادامه داد: دعا وسیله ارتباط انسان با خالق هستی است و هر چه انسان با خالق خود بیشتر انس بگیرد به قله‌های بلند کمال و معرفت دست خواهد یافت.

درادامه با شور حالی بسیار معنوی مراسم توسل به قرآن انجام شد.

تلاوت قرآن مجید ، وقرائت دعای جوشن کبیر و مداحی از دیگر  دومین شب قدر بود.

برنامه احیای23 ماه مبارک رمضان با سخنرانی و اجرای مراسم توسل به قرآن توسط :حجت الاسلام “حسین طیبی فر” برگزار می شود.

شایان ذکراست: مراسم سخنرانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی که از اولین شب ماه مبارک رمضان آغاز شده تا آخرین شب این ماه مبارک هرشب از ساعت ۲۲:۳۰ الی :23:30در مسجدجامع شهرکرد با سخنرانی و قرائت ادعیه توسط حجت الاسلام شاهسوند برگزار خواهدشد، این مراسم در دهه اول و دوم ماه مبارک رمضان توسط حجت اسلام احمدی اجراشد.

همچنین مراسم احیای ماه مبارک رمضان درمسجدجامع شهرکرد از ساعت ۲۲:۳۰ با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت ادعیه، نمازقضا،سخنرانی و برنامه قرآن به سر توسط حجت الاسلام ناصرشهیدی برگزار می شود.

انتهای خبر /

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *