مراسم احیا شبهای قدر درحسینیه گلزار شهداء اشکفتک

خانه / استان ها / مراسم احیا شبهای قدر درحسینیه گلزار شهداء اشکفتک

مراسم احیا شبهای قدر همزمان با سراسر کشور در شب های 19-21و23 ماه مبارک رمضان در حسینیه گلزار شهدا (در جوار قبور مطهر شهدا) اشکفتک برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که به  همت هیات رزمندگان اسلام ،حسینیه گلزار شهداء و پایگاه بسیج ابوذر غفاری اشکفتک از ساعت 23الی 3بامداد برگزار شد،حضار با توسل به قرآن و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام با چشمانی گریان در ماتم شهادت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام برای تعجیل در ظهور امام عصر(عج)،سلامتی مقام معظم رهبری ، پیروزی مسلمانان دست به دعا برداشتند

تلاوت سوره های مبارک “عنکبوت”، “روم ” ،”سوره یاسین” و “دخان” مداحی ،روضه خوانی ونوحه سرائی ،مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرائت زیارت عاشورا،دعای جوشن کبیر،سخنرانی ، عزاداری و سینه زنی نوجوانان عاشورایی و توسل به قرآن از برنامه های مراسم شب های احیا در اشکفتک بود.

در شب های 19 و21 و 23ماه مبارک رمضان ححج اسلام “سیدابولحسن فاطمی”،”احمدی” و “محمدحسین تقیان” پیرامون فضایل حضرت علی(علیه السلام) و همچنین شیوه زندگی آن حضرت به ایراد سخن پرداختند.

رییس حوزه علیمه شهرکرد گفت:مسئولین و مدیران کشور برای کسب موفقیت باید سیر وسلوک آن حضرت را که در نهج البلاغه ذکر شده است سرلوحه خودر قرار دهند .

حجت الاسلام فاطمی به اهمیت ولایت اشاره کرد و افزود:با حرکت درمسیر اسلام ناب و ولایت فقیه، دشمن نخواهد توانست به اسلام ومسلمین خدشه ای وارد کند.

وی ادامه داد:در شب های پرخیر و برکت قدراولین واصلی ترین دعای همه ما فرج حضرت ولی عصر(عج)،عزتنمدی مسلمانان وسلامتی مقام معظم ولایت و رهبری و عاقبت به خیری باشد.

 حجت الاسلام احمدی در دومین شب قدر گفت:خداوند سرنوشت یکساله ما را در این شب ها رقم میزند و ما بنده های خدا  باید از این شبها بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: ما از همین  امشب با خدای خود عهد ببندیم که هرکار و قدمی که برداشته میشود برای رضای خدا و در جهت ظهور هر چه زودتر حضرت حجت بن الحسن المهدی(علیه السلام )باشد.

روضه خوانی و قرآن بر سر گرفتن از دیگر برنامه های لیالی با عظمت قدر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *