مراسم احیا و شب زنده داری در سومین شب از لیالی قدر بام ایران + تصویر

خانه / استان ها / مراسم احیا و شب زنده داری در سومین شب از لیالی قدر بام ایران + تصویر

مراسم سومین شب از لیالی با عظمت قدر در مساجد، امامزادگان، حسینیه ها، کنار قبور مطهر شهدا با حضور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

مراسم احیا و شب زنده داری در سومین شب از لیالی قدر بام ایران

مراسم سومین شب از لیالی با عظمت قدر در مساجد، امامزادگان، حسینیه ها، کنار قبور مطهر شهدا با حضور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در سومین شب از لیالی قدر مردم مومن استان با حضور در مساجد، امامزادگان، حسینیه ها، دست نیاز به آسمان بلندکردند و با نوای ملکوتی” بک یا الله” و توسل به انوار مقدس چهارده معصوم علیهم السلام از خداوند رحمان و رحیم مغفرت و آمرزش گناهان شان را طلب کردند.

این مراسم معنوی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری با حضور عاشقان امامت و ولایت به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابوالقاسم کاظمی و نیز در مسجدجامع این شهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاضلی  و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد و برای بهره مندی عزیزانی که در منازل احیاء و بیمارستانها برپا کرده بودند، مراسم مصلا امام خمینی(ره) با همکاری صداو سیما و صدا، از شبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم  از قاب تلویزیون  استان پخش شد.

 تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مناجات خوانی ، قرائت دعای پرفیض توسل ، جوشن کبیر، مجیر ، سخنرانی، مراسم قرآن به سر و ذکر روضه، نوحه و سینه زنی از دیگر برنامه های احیای شب بیست سوم ماه مبارک رمضان در شهرکرد بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: آقایان سید رضا حسینی و خسرو علیپور

مراسم احیا در مسجد جامع شهرکرد

مراسم احیا در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *