مراسم اعیاد شعبانیه در لردگان + عکس

خانه / استان ها / مراسم اعیاد شعبانیه در لردگان + عکس

امام جمعه فلارد لردگان گفت: اعظم عبادات محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است

 امام جمعه فلارد: اعظم عبادات محبت اهل بیت است

امام جمعه فلارد لردگان گفت: اعظم عبادات محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با میلاد سراسر نور حضرت اباعبدالله الحسین و علمدار با وفای کربلا حضرت ابوالفضل علیه السلام و چهارمین امام شیعیان  حضرت امام سجاد علیه السلام مراسم جشن میلاد در حسینیه ثارالله فلارد با حضور خیل عاشقان اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد باقر بخشایش پور با تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه گفت: از روایات اهلبیت  علیهم السلام بر می آید که بالاترین عبادت، اعظم عبادات محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است. همان محبت به خداست در روایت داریم لکل شیی اساس، ” أَسَاسُ الْإِسْلَامِ حُبُّنَا أَهْلَ الْبَيْتِ” در روایت آمده شخصی از خراسان پیاده آمد مدینه محضرمقدس امام باقر علیه السلام پاها را از کفش درآورد و نشان داد این پاهای تاول زده و ترک خورده ، عرض کرد آقا هیچ چیزی من را توی این راه طولانی نمی آورد مگر محبت به شما.

 حضرت امام باقر علیه السلام  در شخصی از خراسان پاسخ شخص از خراسانی فرمودند : هل الدین الاالحب. مگر دین چیزی غیر همین هم هست. تمام دین محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

وی ادامه داد: باید به فرمایشات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  توجه جدی داشت و عمل به آن را در دستور کار خویش قرار دهیم تا سعادتمند دنیا و آخرت باشیم.

امام جمعه فلارد لردگان گفت:محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  را خیلی ها دارند ، ارامنه تهران به نام هیئت حضرت ابوالفضل  علیه السلام  هیئت دارند محرم که می شود مجلس می گیرند اطعام‌ می دهند، حاجت هم می‌گیرد، محبتشون ارزشمند اما در عین حال آن محبت آنها در جبهه تشیع نیست.

وی ادامه داد: محبتی که اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  فرمودند این است که، تمام کار را بر اساس دستورات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام انجام دهیم و حب و بغض مان هم مورد ایشان باشد.

 اقامه نماز مغرب و عشاء،تلاوت کلام وحی،سخنرانی،مولودیه خوانی با گویش محلی،اجرای گروه سرود ،  شعر خوانی،مسابقه، تقدیم کمک هزینه  سفر به مشهد مقدس برای1۰نفر و ۵ هدیه نفیس و پذیرایی از دیگر برنامه‌های جشن میلاد بود.

 این مراسم معنوی را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *