مراسم افطاری هزارنفرازمددجویان خیریه سیدالکریم+گزارش تصویری

خانه / مطالب و رویدادها / مراسم افطاری هزارنفرازمددجویان خیریه سیدالکریم+گزارش تصویری

بسیج مداحان،مراسم افطاری ایتام در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) باحضور سردار نقدی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین وسردار مداحی مسئول موسسه خیریه سیدالکریم(علیه السلام)برگزار گردید.

همایش اکرام و اطعام ایتام در شب میلاد پر سعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) با حضور هزار نفر از مددجویان خیریه سیدالکریم (علیه السلام) و خیرین محترم خیریه برگزار گردید.

این مراسم با سخنرانی سردار نقدی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین پیرامون فلسطین و دفاع مقدس و گزارش سردار مداحی مدیر عامل خیریه سید الکریم (علیه السلام)پیرامون عملکرد یکساله خیریه و مدیحه سرایی  حاج محمد فراهانی مسئول سازمان بسیج مداحان ادامه یافت.

سپس کلیه میهمانان و خیرین به همراه ایتام و مددجویان در ضیافت افطار شرکت نمودند.

در این مراسم سردار نقدی یکصد نفر از ایتام را با سفر زیارتی مشهد مقدس تشویق نمودند و با طرح سؤالات دینی و دریافت پاسخ از آنها به تعدادی از ایتام کارت هدیه اهدا نمودند.

همچنین از طرف مدیر عامل خیریه به پنجاه نفر از دانش آموزان ممتاز که معدل 20 داشته اند لوح تقدیر و کارت هدیه پنجاه هزار تومانی اهدا گردید. در ادامه مراسم جلسه ای ویژه با حضور کلیه خیرین و حامیان موسسه خیریه سیدالکریم برگزار و نسبت به گزارش یکساله توسط مدیر عامل خیریه توجیه شدند و در پایان پیشنهادات خیرین و حامیان برای پیشرفت امور خیریه با مدیر عامل و مسئولین مربوطه مطرح گردید.

قبل از شروع مراسم تعداد 25 نفر از مددجویان در محل حسینیه با مدیرعامل خیریه دیدار داشته و مشکلات متعدد خود را مطرح نموده و دستور مساعدت دریافت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *