مراسم انس ومودت پایگاه های بسیج و رزمندگان شهرستان و پسکشوتان جهادو شهادت شهرستان بویین میاندشت

خانه / استان ها / مراسم انس ومودت پایگاه های بسیج و رزمندگان شهرستان و پسکشوتان جهادو شهادت شهرستان بویین میاندشت

مراسم انس ومودت نیروهای بسیجی واعضاء هیات رزمندگان اسلام شهرستان بویین میاندشت وپیشکسوتان جهادوشهادت وفرماندهان پایگاه های بسیج وگردان بیت المقدس سپاه ناحیه بویین میاندشت در مجموعه فرهنگی ورزشی 9دی سردار اصغر قجاوند ناحیه برگزار گردید که دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیاوشی امام جمعه شهرستان داران  پیرامون فرهنگ شهادت وایثار و نیروهای ارزشی وولائی سخن گفتن وی افزودند: ماه مبارک رمضان ماه نیاش ودعا ومهمانی حضرت حق هست وبرنامه معنوی وشب میلادکریم اهلبیت(ع) در جمع برادر وخواهر بسیجی وپیشکسوتان ، و رزمندگان شهرستان بویین میاندشت هستیم تبرک ولادت امام حسن مجتبی کریم هلبیت (ع) ازخصوصیات آن آقای بزرگوار این که: امام حسن (ع) در کمالات انسانی یادگار پدر و نمونه کامل جد بزرگوار خود بود. تا پیغمبر (ص) زنده بود، او و برادرش حسین در کنار آن حضرت جای داشتند، گاهی آنان را بر دوش خود سوار می کرد و می بوسید و می بویید.
از پیغمبر اکرم (ص) روایت کرده اند که درباره امام حسن و امام حسین (ع) می فرمود: این دو فرزند من، امام هستند خواه برخیزند و خواه بنشینند ( کنایه از این که در هر حال امام و پیشوایند ).
امام حسن (ع)از خدا طلب بهشت می کرد و به او از آتش جهنم پناه می برد. چون وضو می ساخت و به نماز می ایستاد، بدنش به لرزه می افتاد و رنگش زرد می شد.
وی در ادامه راجع مسائل روز چنین فرمودند: چرا رهبر انقلاب با انجام «مذاکرات هسته‌ای» موافقت کرده‌اند؟ پاسخ اینکه موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست، ضمن آنکه روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید روابط متعارف و غیرفوق العاده باشد…هدف آنها این است که با این بهانه، فضای بین المللی را بر ضد ایران حفظ کنند و بر همین اساس بود که با طراحی جدید دولت برای مذاکره درخصوص موضوع هسته ای موافقت شد تا این جوّ جهانی شکسته و ابتکار عمل از طرف مقابل گرفته شود و حقیقت نیز برای افکار عمومی دنیا مشخص شود. درمورد تفافق هسته ای موافق یا مخالف آن بودند جواب دادندبا وجود اینکه من خوش‌بین نبودم به مذاکره‌ی با آمریکا، با این مذاکرات موردی، مخالفت نکردم، موافقت کردم؛ از مذاکره‌کنندگان هم با همه‌ی وجود حمایت کردم، الان هم حمایت میکنم. از رسیدن به یک توافقی که منافع ملّت ایران را تأمین کند و عزّت ملّت ایران را حفظ کند، صددرصد من حمایت میکنم و استقبال میکنم؛ این را همه بدانند. اگر کسی بگوید که ما مثلاً با توافق یا با رسیدن به یک نقطه مخالفیم، نه، خلاف حق و خلاف واقع گفته است. اگر یک توافقی انجام بگیرد که این توافق توافقی باشد که منافع ملّت را، منافع کشور را تأمین بکند، بنده کاملاً با آن موافقت خواهم کرد.۲۰۱۶۰۶۱۹_۱۹۱۱۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *