مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و قیام پانزده خرداد ماه

خانه / استان ها / مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و قیام پانزده خرداد ماه

مراسم سالگرد با حضور کلیه اقشار امت اسلامی همراه با خانواده محترم شهدا و ایثارگران ، مسئولین شهر ستان در حسینیه مهدیه بافق برگزار گردید . و مردم ولائی یک بار دیگر غم و اندوه خود را با از دست دادن امام بزرگوار به تصویر کشیدند . در این جلسه معنوی مدیر کل سازمان تبلیغات استان پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از سال 1342 تا 1357سخنرانی نمودند و در خاتمه جهت شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان جلسه قرائت کلام الله مجید

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال  رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره)  و قیام پانزده خرداد ماه در شهرستان بافق برگزار گردید.

مراسم سالگرد با حضور کلیه اقشار امت اسلامی همراه با خانواده محترم شهدا و ایثارگران ، مسئولین شهر ستان    در حسینیه مهدیه بافق برگزار گردید . و مردم ولائی یک بار دیگر غم و اندوه خود را با از دست دادن امام بزرگوار به تصویر کشیدند . در این جلسه معنوی مدیر کل سازمان تبلیغات استان پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از سال 1342 تا 1357سخنرانی نمودند و در خاتمه جهت شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان جلسه قرائت کلام الله مجید برگزارگردید .

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *