مراسم بزرگداشت ۹دی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد

خانه / استان ها / مراسم بزرگداشت ۹دی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد

هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرگزاری هیات رزمندگان اسلام استان ، مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی با سخنرانی “حسن عباسی” که به دلیل مخالفت دانشگاه سیستان و بلوچستان با برگزاری این مراسم در دانشگاه، قرار بود در مسجد جامع زاهدان برگزار شود، به دلیل لغو پرواز وی با سخنرانی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار حسین معروفی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام حماسه تاریخی ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی ماندگار شد و ماندگار خواهد ماند، چرا که اسلام، قرآن، پیامبر(ص)، ائمه(ع)، ارزش‌های اسلامی، امام و رهبری و صراط مستقیم و راه حق که راه انقلاب اسلامی است و ملت بصیر ایران ماندگار هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: تا زمانی که این مولفه‌های قدرت ماندگار هستند، حماسه ۹ دی هم به عنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ما ماندگار باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: قطعاً با این هوشیاری، بصیرت و ایمان عمیق ملت ایران هیچکس نمی‌تواند در ماندگاری این حماسه عظیم ذره‌ای خدشه وارد کند.

معروفی خاطرنشان کرد: ۹ دی در حقیقت کلمه یک رفراندوم عمومی مبنی بر تائید انقلاب اسلامی بعد از هزاران فراز و نشیب و مقابله
با استکبار جهانی بود و در واقع می‌توان از این روز به عنوان روز تثبیت روحیه استکبارستیزی ملت ایران نام برد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت از مولفه‌های اصلی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: وحدت در روز ۹ دی در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و زیر پرچم ولی فقیه نمود پیدا کرد.

وی افزود: آنهایی که امروز به دنبال وفاق ملی و وحدت هستند باید وحدت را در ذیل امام و رهبر خود و گفتمان انقلاب اسلامی تعریف کنند.

معروفی با بیان اینکه حماسه ۹ دی عمق ایمان مردم نسبت به انقلاب و رهبری و شناخت دقیق آنها نسبت به دشمنان نظام و انقلاب را نشان می‌دهد، گفت: ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی ثابت کرد در آنجایی که اعتقادات آنها و حوزه امنیت ملی و دستاوردهای ملی کشور مورد هجمه و حمله قرار گیرد، با هر نگرش سیاسی و در هر جبهه‌ای که باشند با هوشمندی و به صورت واحد پشت نظام و انقلاب قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ۹ دی خروجی یک وحدت واقعی در مقابل کسانی بود که جنگ احزاب را مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران راه انداختند.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ و حوادث پس از آن به

اعتراض در نتایج انتخابات خلاصه نمی‌شد، تاکید کرد: جهت‌دهی حوادث سال ۸۸ از چندین ماه قبل برای بر هم زدن حقیقت‌های انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *